"ကျေးဇူးပါမားမားသားဘက်မှာရှိနေပေးလို့"
"သားကမားမားကလေးပါမားမားကသားဘက်မှအမြဲရှိနေမှာပါမားဆန်ပြုတ်ယူလာတယ်သားအကိုနဲ့တူတူစားလ်ိုက်နော်ခနဖုန်းသွားပြောလိုက်အုံးမယ်"
"စိတ်ချပါမား ကျွန်တော်ကလေးကိုဆန်ပြုတ်သေချာတိုက်ထားလိုက်မယ်"
"သားကြီးပဲအားကိုးရတော့မှာပဲမားမားသွားပြီးနော်"
"ဒေါ်နီနီလွင်ကအခန်းထည်းကနေထွက်သွာတာနဲ့ချိုင့်ထည်းကပါလာတဲ့ဆန်ပြုတ်ကိုအအေးခံပြီးလမင်းယံကိုတိုက်လိုက်တယ်မေ့နေတာ3ရက်လောက်ရှိနေပြီးမလို့ဗိုက်မဆာစရာအကြောင်းမရှိဒေါ်နီနီလွင်ယူတဲ့ဆန်ပြုတ်ကိုအကုန်သောက်လိုက်တယ်သောက်ပြီးတာနဲ့ချိုင့်တွေသိမ်းပြီးသောက်ရမဲ့ဆေးတွေနဲ့ပတ်တီးတွေကိုလည်းပေးပြီးလမင်းယံကိုအနားယူစေတယ်"
"တစ်ခြားတစ်ဖက်တွင်လည်းဒေါ်နီနီလွင်ကဆေးရုံအပေါ်ထက်မှာဖုန်းပြောနေတယ်"
"ဟလိုသားခန့်အမေပါကွဲ"
"မေမေယံလေးဘယ်မှာလည်းဆိုတာမေမေသိပြီးလားဟင်"
"သား မင်းအန်တီသားကိုတစ်ကယ်ချစ်ရဲ့လား"
"သားယံလေးကိုသားအသက်ထက်ပိုချစ်ပါတယ်မေမေသားသူအတွက်ဆိုဘာမဆိုလုပ်မှာပါသူကသားအတွက်နှစ်ယောက်မရှိချစ်ရဆုံးသူပါမေမေ(ခွေးစကား)"
"သားမင်းအန်တီသားကိုချစ်တယ်ဆိုရင်ဘာလို့သားကိုနာကျင်အောင်လုပ်ရတာလည်းကွယ်သားတို့ကိစ္စတွေအကုန်မသိပေမဲ့အန်တီသားကအရမ်းနာကျင်ပြီးပင်ပမ်းနေပြီးသားမင်းချစ်ရတဲ့သူတစ်ယောက်ကိုနာကျင်အောင်မလုပ်သင့်ဘူးဒီကလေးကစိတ်နာသွားရင်အဲ့လူကဘယ်လောက်အရေးပါနေပါစေသူရှေ့မှာသေနေရင်တောင်မသိချင်ယောင်ဆောင်ပြီးကျော်သွားတဲ့အဓိသွေးအေးတဲ့လူစားမျိုးသားရဲ့အန်တီသားအကြောင်းအန်တီအသိဆုံးပါကွယ်သားသူကိုတစ်ကယ်ချစ်ရင်ကြိုးစားပါဒါပေမဲ့ယံလေးကိုတော့မနာကျင်ပါစေနဲ့အဲ့ကလေးကရဲ့အတိတ်မှာအထီးကျန်မူတွေနဲ့နာကျင်မူတွေကြည်ပဲမင်းနဲ့တွေ့လို့သာသူချစ်တတ်လာခဲ့တာကွဲ့အန်တီကုန်ကုန်ပြောမယ်သားသားကြောင့်အန်တီသားစိတ်ဒဏ်ရာရခဲ့ရင်သားကိုခွင့်လွတ်မှာမဟုတ်ဘူး"
VOUS LISEZ
မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)
Roman d'amourချစ်မိတာအမှားဆိုရင် မင်းကိုချစ်မိတဲ့အချိန်ကစလို့ ကိုယ်ကအမှားကြီးတစ်ခုကိုလှလှလေးကျူးလွန်နေတာပါအချစ်ရယ်!