part 36 uni/zg

2K 79 0
                                    

"ခန့်သွင်ထွက်သွားတာနဲ့ကုတင်ပေါ်မှာအနားယူနေတဲ့မျက်လုံးတစ်စုံဟာပွင့်လာခဲ့တယ်အစတည်းကအနားယူနေတာမဟုတ်ခဲ့သလိုပင်"

"ရေချိုးခန်းထည်းမှာဝင်နေခဲ့တဲ့ဟိန်းထက်ဟာလည်းထိုနည်းတူပင်အပြင်ကိုထွက်လာခဲ့တယ်"

"ကလေးမင်းလက်ကဒဏ်ရာကအဲ့ကောင်ကြောင့်မလားဟုတ်တယ်မလားကိုယ်ကိုပြောသူကြောင့်ထက်ပြီးနာကျင်ပြန်ပြီးလား5နှစ် 5နှစ်တာအချိန်ကာလကခုထိမလုံလောက်သေးဘူးလားမင်းနာကျင်ရတာတွေက ကိုယ်ကိုပြောစမ်းပါကွာအဲ့ခွေးကောင်ကိုမမေ့နိုင်သေးဘူးလားကိုယ်အဲ့ကောင်ကိုခုသွားသတ်မယ်"

"ပြောပြောဆိုဆိုနဲ့ဟိန်းထက်အခန်းထည်းကနေထွက်ဖို့တံခါးကိုလက်လှမ်းလိုက်တယ်"

"ကိုကို!!! မလုပ်ပါနဲ့ခန့် သူကိုမသတ်ပါနဲ့.ကျွန်တော်သူကိုမချစ်တော့ပါဘူးကြာနေပါပြီးသူကိုကြိုးစားမေ့မှာပါအဲ့တာမလို့ခန့်သူကိုမသတ်ပါနဲ့တောင်းဆိုတာပါ"

"ကလေးရယ်မင်းအချစ်ကြီးလှကြည်လားဒီအသက်ဒီအရွယ်အထိကိုယ်ကိုတစ်ခုမှမတောင်းဆိုဘူးဘူးကိုယ်တစ်ခါမှထင်မထားခဲ့ဘူးမင်းရဲ့ပထမဆုံးတောင်းဆိုမူကအဲ့လိုကောင်အတွက်ဖြစ်နေလိမ့်မယ်လို့မင်းပါးစပ်ကမချစ်ဘူးမေ့ဖို့ကြိုးစားမယ်လို့မင်းပြောနေပေမဲ့သူကမင်းနှလုံးသားရဲ့အနက်ရိူင်းဆုံးနေရာမှာနေရာယူထားတယ်မလားဟူးးးးးကလေးရယ်ကိုယ်မင်းပျော်နေတာကိုပဲမြင်ချင်မိတာပါ"

"ကောင်းပြီးကိုယ်ကတိပေးတယ်သူကိုမသတ်တော့ဘူးဒါပေမဲ့သူကကလေးကိုထက်ပြီးနာကျင်စေနေအုံးမယ်ဆိုရင်တော့ကိုယ်သူကိုသတ်ရလိမ့်မယ်အဲ့ကျရင်မားမားဝင်တားရင်တောင်ကိုယ်သူကိုလွတ်ပေးမှာမဟုတ်တော့ဘူး"

"ကျွန်တော်သူကိုမေ့မှာပါမနက်ဖြန်ဆေးရုံဆင်းရင်ကွာရှင်းဖို့အတွက်ရှေ့နေတွေနဲ့KRXကိုသွားမယ်ကိုကိုဒီကိစ္စကို ဘယ်သူကိုမှမပြောပါနဲ့မားမားကိုတောင်မပြောပါနဲ့"

"ဟုတ်ပြီးကိုယ်ဘယ်သူကိုမှမပြောဘူးမနက်ဖြန်ဆေးရုံဆင်းဖို့တွေနဲ့ကွာရှင်းဖို့ကိစ္စတွေအတွက်သွားပြီးပြင်ဆင်လိုက်မယ်ခုဆေးလည်းသောက်ပြီးပြီးဆိုတော့နားလိုက်တော့မနက်ဖြန်ကစပြီးကလေးအလုပ်ရူပ်တော့မှာ"

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora