part 38 uni/ zg

1.9K 87 0
                                    

"မင်းခွေးကောင်!!"

"ယံမင်းကိုယ်ကိုဆဲချင်သလိုဆဲလို့ရတယ်ဒါပေမဲ့ကိုယ်မင်းကိုတော့လက်လွတ်ပေးမှာမဟုတ်ဘူးယံလေးမင်းကကိုယ်တစ်ယောက်ထည်းရဲ့အပိုင်"

"အဟက်!!စိတ်ကူးတွေယဥ်နေတာပဲအနှနည်းမရရင်အကြမ်းနည်းသုံးရလိမ့်မယ်"

လင်းခန့်

"ဟုတ်ကဲ့အကိုလေး"

"သူကိုချုပ်ပြီးလက်မှတ်ထိုးခိုင်းလိုက်"

"ဘာ!!!ဒီလိုလုပ်တာအကျိုးမဝင်ဘူးနော်ယံမင်းဘာတွေလျှောက်လုပ်နေတာလည်းကိုယ်ကွာရှင်းပေးမှာမဟုတ်ဘူး"

"လင်းခန့်ကမတ်တပ်ရပ်နေရာကနေသွားလိုက်ပြီးခန့်သွင်ရဲ့ကိုယ်ကိုချုပ်ထားလိုက်မယ်ခန့်သွင်နဲ့လင်းခန့်ကကိုယ်လုံးကိုယ်ပေါက်တူတူပဲမလို့ချုပ်တဲ့နေရာမှာအခက်အခဲရှိမှာတော့အမှန်ပင်"

"လမင်းယံနောက်လိုက်လာတဲ့သူတွေထည်းကတစ်ယောက်ကခန့်သွင်ရဲ့လက်ကိုချုပ်ကိုင်ပြီးကွာရှင်းစာချုပ်မှာလက်မှတ်ထိုးခိုင်းနေတယ်တစ်ယောက်ချင်းဆိုရင်လည်းအင်အားမျှနေပေမဲ့ခုရုံးနေတာမလို့2ယောက်တစ်ယောက်ဖြစ်နေပြီးအင်အားမမျှတာမလို့ကွာရှင်းစာချုပ်မှာခန့်သွင်ရဲ့လက်မှတ်ဟာထိုးပြီးသားဖြစ်သွားခဲ့တယ်"

"စာပွဲပေါ်မှာတင်ထားတယ်ကွာရှင်းစာချုပ်ကိုယူပြီးလမင်းယံကရှေ့နေစီပေးလိုက်တယ်"

""

"ဘာ!!နှစ်ဦးသဘောတူဟုတ်လားကျွန်တော်သဘော်မတူဘူးနှစ်ဦးသဘောတူလက်မှတ်ထိုးပြီးတာမလို့ရောင်နီသွေးပန်းချီနဲ့ခန့်သွင်တို့နှစ်ဦးဟာဒီနေ့ဒီချိန်ကစပြီးမည်သည့်ဆက်နွယ်မူမှမရှိပျက်စဲသွားပါပြီ

ရှေ့နေကြီးခများလည်းမြင်တာပဲလေဒါအတင်းလက်မှတ်ထိုးခိုင်းတာလားကိုယ်သဘောနဲ့ကိုယ်ထိုးတာလားဆိုတာကို"

"ခန့်သွင်အကိုလေးသဘောနဲ့ကိုယ်လက်မှတ်ထိုးတာလို့ပဲကျွန်တော်မြင်ပါတယ်"

"ကျွန်တော်ဘယ်တုံးကကိုယ်သဘောနဲ့ကိုယ်လက်မှတ်ထိုးမိလို့လည်းကျွန်တော်ကိုချုပ်ထားတာမမြင်ဘူးလား"

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Onde histórias criam vida. Descubra agora