part 4 ❤ uni / zg

5.3K 255 7
                                    

"ဗျာ အလုပ်ထုတ်ရမှာလား လမင်းယံကို သူကအလုပ်ဝင်တာမကြာသေးလို့အမှားလုပ်မိတာပါကျွန်တော်သူအစားတောင်းပန်ပါတယ် အလုပ်မထုတ်ပါနဲ့"

"ရတယ်လေမင်းသူကိုအလုပ်မထုတ်ရင်မင်းထွက်လိုက်"

" ဗျာ!"

"ကျွန်တော်အလုပ်ထွက်ပါမယ်  ဒါဖြင့်ကိုလွင်ကျွန်တော်သွားလိုက်ပါအုံးမယ် "

"လမင်းယံအကိုလစာကြိုထုတ်​
ပေးလိုက်မယ် "

"ဟုတ်ကဲ့ကျေးဇူးပါ "

"ဟေ့ကောင်ခန့်သွင်မင်းလုပ်တာလွန်နေပြီးနော် ဘာမမှားတဲ့လမင်းယံကိုအလုပ်ထုတ်လိုက်တာ သူမင်းကိုမကြည်ဘဲနေလိမ့်မယ်၊ မင်းလုပ်တာလွန်လွန်းအားကြီးတယ်၊သူအိမ်အခြေနေကိုလည်းသိရဲ့သားနဲ့ လမင်းယံအမေကအခြေနေကောင်းတာမဟုတ်ဘူး"

" ဘာ မင်းစောစောကတော့ပြောတာမဟုတ်ဘဲနဲ့ "

"အော်မင်းကကော်ပြောခွင့်ပေးလို့လား"

"ထားလိုက်တော့မနက်ကျမှငါကြည့်လုပ်ပေးလိုက်မယ်"

" အေးဟိုကလက်ခံမယ်လို့ထင်လို့လား "

"ဘယ်လိုတောင်ကံဆိုးတဲ့နေ့လည်း အဲ့နှစ်ကောင်ကိုပဲနေရာတစ်ကာတွေ့နေတယ်၊ ဟူးးးးးမနက်ဖြန်ဆိုရင်ဆိုင်လခပေးရအုံးမယ်၊ ကျောင်းစရိတ်ကလည်းတစ်ဝက်ပဲပေးရသေးတယ်၊ ငါမနက်ဖြန်ကျရင်အချိန်ပိုင်းအလုပ်သစ်ထက်ရှာရမယ် ၊အရှင်ဘုရားကျေးဇူးပြုပြီးအလုပ်သစ်မှာကာလနာမြွေးပွေးကိုက်ဟိုနှစ်ကောင်နဲ့မတွေ့ပါရစေနဲ့ဘုရား"(ဆုတောင်းကြမ်းချက်)

" သားပြန်လာပြီးလားအမေညစာချက်ထားတယ်ရေချိုးပြီးထမင်းဆင်းစားနော်"

" ဟုတ်အမေ"

" ကျောင်းအသစ်မှာအဆင်ပြေရဲ့လားသူငယ်ချင်းတွေကော်ရပြီလား"

"ကျောင်းမှာအဆင်ပြေပါတယ်၊အမေဘာမှစိတ်မပူပါနဲ့ အကုန်အဆင်ပြေပါတယ်"

"ကျောင်းသွားရင်ကျောင်းစရိတ်သွင်းဖို့ကျန်တဲ့ငွေယူသွာအုံးနော်"

"မယူတော့ဘူးအမေ အမေဆိုင်လခနဲ့အိမ်လခမပေးရသေးဘူးမလား အဲ့တာပေးလိုက်ပါ ကျောင်းစရိတ်ကသားပေးပြီးပါပြီအမေသားစားပြီးပြီသွားအိပ်တော့မယ်နော် "

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum