part 30 uni/ zg

2.5K 98 1
                                    

"ခန်းမကညဘက်အနားယူလို့ရအောင်ပါစီစဥ်ပေးထားပြီးအခန်းတွေအကုန်လုံးကVVlPကဒ်အခန်းတွေဖြစ်တာမလို့တစ်ခန်းကိုလူ5ယောက်ကအသာလေးနေလို့တဲ့အိပ်ခန်းမျိုးပင်"

"လူတွေရဲ့သွေးနံကရစ်မူးစေတယ်ဆိုတဲ့စကားကအမှန်ပဲလားမသိတစ်ကိုယ်လုံးသွေးတွေနဲ့ပေနေတာမလို့လူကမူးရိပ်မူးရိပ်ဖြစ်နေတယ်အခန်းထည်းကိုသွားဖို့အရေးအရက်မူးသမားတစ်ယောက်လိုမျိုးအခန်းတွေလမ်းတွေက3လမ်းအဲ့လိုမျိုးအရာဝတ္တုတွေကတစ်ခုနဲ့တစ်ခုထက်နေပြီးဘယ်အရာအမှန်လည်းဆိုတာဝေခွဲမရအောင်ပြုစားနေသလိုပင်"

"နောက်ဆုံးတော့နားရမဲ့အခန်းရဲ့ရှေ့ကိုရောက်လာခဲ့ပြီးလူတစ်ကိုယ်လုံးလည်းသွေးတွေနဲ့အမတန်ကိုစိတ်ပျက်ဖို့ကောင်းတဲ့ပုံကိုပေါ်တယ်လိုပဲခံစားနေရတယ်တစ်ကယ်လက်တွေ့မှာကသွေးပေနဲ့တဲ့ရောင်နီရဲ့ပုံစံဟာအလွန်ဆွဲမက်ဖွယ်ကောင်းတဲ့ပုံစံမျိုးကိုဖော်ဆောင်နေတယ်"

"ခန်းမတည်းကထွက်လာတည်းကမိမိနောက်ကနေတစ်ဖွားမှမခွာပဲကပ်လိုက်လာတဲ့လူတစ်ယောက်လဲခါနီးဖြစ်သွားရင်​ပြေးထူတော့မဲ့ပုံစံလိုစိတ်မချလို့နောက်ကနေလိုက်လာတဲ့သူကဘယ်သူလည်း"

"အခန်းတံခါးကိုစေ့ရုံတင်စေ့ပြီးရေချိုးခန်းထည်းကကြွေရောင်အဆင်းရှိတယ်ရေချိုးစလုံထည်းဝင်နေလိုက်တယ်ရေဗားကလည်းဖွင့်ထားတာမလို့ရေတွေပြည့်လျံလာပြီးအပြင်တောင်စိမ့်ထွက်လုနီးပါးဖြစ်နေတယ်ရေတွေကအကြည်ဖြစ်မနေပဲအကျီမှာဆွဲကပ်လာတဲ့သွေးတွေကြောင့်ရေတွေအကုန်လုံးကအနီရောင်ညစ်ညစ်တွေဖြစ်ကုန််တယ်ဘာကြောင့်မှန်းမသိကိုယ်တောင်စဥ်စားမရအရင်ကလူသတ်ဖို့နေနေသာသာတစ်ခြားသူကိုထိခိုက်ဒဏ်ရာရအောင်လုပ်ဖို့တောင်မဝံရဲခဲ့တဲ့ငါကလူနှစ်ယောက်ကိုသွေးထွက်သံယိုဖြစ်စေခဲ့တယ်တဲ့လားဟူးးးးးးးး"

"ကိုယ်တိုင်တောင်ဘာကြောင့်ဒီလိုလုပ်ခဲ့လည်းဆိုတာကိုနားမလည်နိုင်ဘူးကိုယ်ကိုအပျက်ကောင်လို့စော်ကားခဲ့လို့လားဒါမှမဟုတ်လွန်ခဲ့တဲ့2နှစ်က ကိစ္စတွေကိုမေ့ရသေးခဲ့လို့လား"

"ဟူးးးးးးးးး
ကျောင်းပြီးတည်းက3နှစ်လုံးအိမ်အလုပ်တွေနဲ့သူကိုဂရုစိုက်ပေးဖို့ကိုပဲအာရုံရောက်နေခဲ့တာကိုယ်ကဂရုစိုက်အလေးထားပြီးတန်ဖိုးထားခဲ့သမျှသူကတော့အဟက် ငါဘာလို့ဒီလိုကောင်မျိုးချစ်ခဲ့မိတာလည်းတစ်ကယ်ချစ်တဲ့သူကခံရစမြဲတဲ့မှန်မှာပါငါသာသူကိုမချစ်ခဲ့ရင်ဘယ်လောက်တောင်ကောင်းလိုက်မလည်းတစ်ကယ်တော့အချစ်ဆိုတာလုံးဝမစမ်းသက်သင့်တဲ့အရာတစ်ခုဆိုတာအရင်ထည်းကနားလည်ခဲ့သင့်သာ"

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant