part 19 uni/ zg

3K 143 3
                                    

" ယံ ကအမေရိကန်ကိုထွက်သွားခဲ့ပြီးမြန်မာနိုင်ငံကစီးပွားရေလုပ်ငန်းတွေကိုချုပ်ကိုင်နိုင်အောင်ကြိုးစားသင်ယူခဲ့တယ် အရင်ကနူးညံသိမ်မွေ့တဲ့ သူကအခုတော့ ရေခဲတုံးကတောင်သူနဲ့ယှဥ်ရင် ရေခဲတုံးကမှအရည်​ပျော်သွားအုံးမယ် သူနှလုံးသားကတော့ အေးစက်ခဲထားတဲ့အတွက် ဟိုမှာရှိနေခဲ့တဲ့အချိန်တွေမှာ သွင်ကိုတစ်စက်တောင်သတိမရအောင် အလုပ်တွေကိုဖိလုပ်ကာမေ့ဖျောက်ထားခဲ့တယ်"

"တစ်ခြားဖက်မှာကတော့ ယံကိုနေ့ရှိသရွေ့လွမ်းနေတဲ့ သူ ထိုသူအိမ်ကထွက်သွားတည်းကအနေ့နေ့အညည သတိရနေခဲ့တယ် အရင်လိုမဟုတ်ဘဲ အိမ်မှာ အိမ်ဖော်တွေအပြည့်ထားခဲ့တယ် အိမ်က4ထက်တိုက်ဖြစ်တဲ့ အတွက် 3ထက်ကိုအိမ်ငှားတွေတင်ထားခဲ့တယ် ထိုသည်မှာပိုက်ဆံလိုလိုမဟုတ် သူရဲ့ အထီးကျန်မူတွေကိုဖြေဖျောက်ဖို့အတွက်သာ ဒါပေမဲ့ ထိုအရာတွေကမအောင်မြင်ခဲ့ပါဘူး အိမ်ရဲ့နေရာတိုင်းမှာထွက်သွားသူရဲ့ အရိပ်တွေကကျန်ရှိနေခဲ့တယ် အရင်ကထင်ခဲ့တာကလမင်းယံကိုမချစ်ဘူးထင်ခဲ့ပေမဲ့ ခုထွက်သွားပြီးတဲ့နောက်ပိုင်းသူသေချာသိခဲ့ရတာက ယံဆိုတဲ့ကောင်လေးကိုသူအသက်ထက်ပိုချစ်တယ် ဆိုတာပင် သိုပေမဲ့ သူသိခဲ့တာနောက်ကျသွားခဲ့ပြီးမလားပြန်လာပါပြောခဲ့ရင်တောင်ပြန်မလာခဲ့ ကမ္ဘာမြေတစ်ဆုံးလိုက်ရှာခဲ့တာတောင်5နှစ်တာအချိန်သာကုန်လွန်သွားခဲ့တယ် သူနှလုံးသားပိုင်ရှင်ကပေါ်မလာခဲ့ ပေ တစ်ကယ်ပဲ ကိုယ်ဘဝတည်းကပျောက်သွားခဲ့ပြီးလား မင်းသာပြန်လာမယ်ဆိုရင်ဘယ်လိုပေးဆပ်မူမျိုးကိုမဆိုကိုယ်လက်ခံပါမယ် ပြန်လာခဲ့ပါတော့ ကိုယ်နောင်တရနေပါပြီကွာ"

"လမင်းယံနဲ့ ခန့်သွင်ကွာရှင်းပျက်စဲပြီး5နှစ်အကြာ"

"အဖေကျွန်တော်ကိုခေါ်တာဘာကိစ္စလည်း

"ခုတစ်လောသတင်းတွေထွက်နေတာကိုမင်းကြားတယ်မလားHT အဖွဲစည်းကဆက်ခံသူကမြန်မာနိုင်ငံကိုလာမယ်ဆိုတာကို"

"ကြားပြီးပြီဒီလောက်သတင်းတွေထွက်နေတာ ဒါပေမဲ့နားမလည်တာက HT ကအမေရိကန်မှာအခြေချပြီး စီပွားရေးစျေးကွက်ကိုချုပ်ကိုင်နေတာမဟုတ်ဘူးလား သူသာမြန်မာနိုင်ငံကိုလာလိုက်ရင် ဟိုဘက်မှအကုန်လွတ်သွားမှာပေါ့"

မင်းတစ်ယောက်သာ ( Completed)Onde histórias criam vida. Descubra agora