Hoofdstuk 8

278 14 0
                                    

Angie POV

~paar dagen later~

Ik loop de lerarenkamer binnen en hang mijn tas aan de kapstok. Pablo komt binnen en wilt me een kis geven maar ik draai me om en daardoor kist hij me op mijn wang in plaats van oo mijn lippen. "Pablo ik wil praten..."

Ik had gisteravond lang zitten piekeren en als hij zo doet zal ik ook meedoen😏

Hij gaat zitten en ik die het zelfde. "Het spijt me maar... Ik maak het uit... We kunnen zo niet langer verder en..." Pablo onderbreekt me "wacht wat? Nam je deze relatie serieus?" Ik bijt op mijn lip en knik tenslotte ja...

Oke ik lieg maar hij heeft me veel pijn gedaan en hij verdiende iets terug... Of niet? "O...."

~later~~~~~~~~~~~~~

Ik kom neuriënd binnen en hang mijn jas op. "Angie? Waarom ben je zi vrolijk?" Vraagt Olga. Ik haal mijn schouders op en loop haar achterna richting de keuken...

Ik voel me gewoon zo blij... Pablo kon me nu niet meer lastig vallen met die stomme 'koppel' dingen. Hij kuste me heel vaak en deed van die andere stomme dingen. "Maar Angie je ka. Het mij toch wel vertellen ik weet in inmiddels ook je groote geheim!"

Herman POV

"Maar Angie je ka. Het mij toch wel vertellen ik weet in inmiddels ook je groote geheim!"

Ik frons mijn wenkbrauwen en ga wat dichter met mijn oor bij de deur staan. "Oke...." Zegt Angie tenslotte "het is uit met Pablo..." Mijn mond valt open. Was het uit da... "Ach Angie wat vervelend!" Roept Olga. Angie begint te lachen. "het is juist super! We hadden al dagen ruzie en..." Dan opeens hoor ik wat gesnik en dan begint Angie te huilen... Wat was er toch allemaal?

It always be a secret...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu