Angie POV
Er gaat van alles door me heen en mijn hart gaat als een razende te keer onze lippen zijn nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd....
Verraad ik Maria!?
Ik voel tranen opkomen maar die verdwijnen als zijn lippen de mijne raken. Het voelt zo magisch en betoverend... Iets wat ik nog nooit bij iemand gevoelt heb...
Echt liefde....
Langzaam laten we elkaar los en kijken we elkaar diep in de ogen aan "je kunt me niet wijs maken dat je daar niets bij voelde..." Ik voel de paniek opkomen en probeer rustig na te denken "h Herman ik...." Zijn lippen raken de mijne weer en dan gaat de deur open.
We laten elkaar snel los en kijken in het gezicht van Violetta. Gaar mond valt open en ik word knalrood. "Ik wilde iets aan papa vragen maar... Volgens mij stoorde ik..." Ik schud nee en loop langzaam het kantoor uit.
Ik haal diep adem en loop snel naar mijn kamer. Ik doe de deur op slot en plof op mijn bed neer. Dan komen de tranen. Het lijkt alsof ik een nooit stoppende waterval ben...
Na een poos word er op mijn der geklopt "Angie?" Zijn heldere stem maakt duizenden vlinders los in mijn buik....
Ik prop het weg en geef geen antwoord. "Angie? Ik weet dat je er bent Angie ku..." Ik doe mijn oortjes in en luister naar de muziek.... Ii hoor Herman niet meer en veel langzaam mijn tranen weg. Als ik rustig ben geworden pak ii mij. Dagboek en begin te schrijven...
Lief dagboek....
Ik weet niet hoe lang ik het nog vol hou.... Mijn gevoelens worden steeds sterker... Maar ik lieg... Ik lieg tegen hem... Violetta... Iedereen in mij omgeving! Hoe zou mijn moeder reageren als ze wist wat ik voor Herman voelde!? Als Herman achter mijn geheim komt wil hij me nooit meer zien... En dat is niet wat ik wil..
Wat moet ik doen?Liefs Angie...
JE LEEST
It always be a secret...
Romance(Violetta/germangie fanfiction!) Wat als jade nooit achter het geheim van Angie is gekomen en niemand het weer? Hoe zal ze het vertellen? Of verteld iemand anders het? Hoe zouden ze reageren!? En wat als Herman het uitmaakt met Jade? Zal de liefde...