Angie POV
Als ik naar binnen loop verstijf ik....
"Herman?"
Herman kust met een vrouw. Zodra hij me ziet stopt hij en doet hij een stap naar achteren. "A Angie... Dit is niet wat je denkt... Ik..." Tranen rollen over mijn wangen. "Wat is het dan Herman!?" Ik ren naar mijn kamer en doe de deur op slot. Ik doe mijn oortjes in en plof op mijn bed neer. Ik begint in mijn dagboek te schrijven en probeer niet aan Herman te denken. Waarom deed hij dit? Waarom kustte hij andere vrouwen!? Ik dacht dat het zo goed ging tussen ons...
Opeens stopt de muziek. Ik kijk naar mijn mobiel en zucht... Hij is leeg 😒😞ik leg hem op mijn bureau neer en loop de badkamer in. Ik veeg mijn tranen weg en doe mijn make-up opnieuw. Dan open ik langzaam de deur en loop naar beneden.
Ik loop de keuken in en drink wat. "Angie? Zou je me alsjeblieft even willen helpen met het eten?" Vraagt Olga . Ik knik en begin de aardappels te schillen. Olga begint ondertussen te vertellen over de bruiloft. "Je helpt toch wel mee een jurk uitkiezen!?" Ik lach en knik ja. Op eens voel ik een hand op mijn schouder. Dezelfde die ik vanochtend voelde toen ik in de badkamer stond.
Ik draai me om en kijk in twee helder bruine ogen. Ik zie aan zijn ogen dat hij ook gehuild heeft. "Angie kunnen we praten?" Ik schud nee en draai me weer om maar Herman pakt mijn hand en kijkt me diep in mijn ogen aan. "Luister dan alleen" ik zucht en loop hem achterna naar zijn kantoor. We gaan zitten en ik kijk naar mijn schoenen. "Angie het is niet wat je denkt. Althans.. Het ligt vreselijk ingewikkeld maar ik zal het je uitleggen..."
Herman POV
Er lopen steeds meer tranen langs haar wangen als ik het verhaal vertel. Als ik klaar ben zegt ze niets. Ze staart voor zich uit. Ze is in haar eigen wereld. Het doet me pijn haar zo te zien... Maar ik had toch ook niet kunnen weten dat Sacha zwanger zou zijn!?
Opeens staat Angie op en loopt mijn kantoor uit. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en zucht.
Hoe ga ik dit oplossen!?
JE LEEST
It always be a secret...
Romance(Violetta/germangie fanfiction!) Wat als jade nooit achter het geheim van Angie is gekomen en niemand het weer? Hoe zal ze het vertellen? Of verteld iemand anders het? Hoe zouden ze reageren!? En wat als Herman het uitmaakt met Jade? Zal de liefde...