Hoofdstuk 19

237 11 1
                                    

Angie POV

Toen ik Herman zag ging mijn hart als een razende kloppen. Maar voelt hij nog iets voor mij? Na zo'n lange tijd? Hij is me niet eens komen opzoeken of heeft Me niet gebeld... Is dat geen aanwijzing? "Angie waar zit je met je gedachten?" Vraagt Olga als ze het eten op tafel zet. "Sorry Olga ik...
Ik dacht aan.... Niks laat maar..." Zeg ik met een zucht.

"Ach... Je moest wel blozen...." Ik sla een hand voor mijn mond. "Echt?" Ze knikt verzekerd en loopt dan de keuken weer in. Dan komen Herman en Violetta aan tafel zitten. "Vertel nu eens iets over Frankrijk..." Zegt Violetta. Ik denk na... Ik had zo'n geweldige tijd... Arnold was ook altijd aardig voor me geweest... En mark... En toen dook John op... En nu ganik waarschijnlijk de muziekwereld i.... "Angie!? Waar zit je toch met je gedachten!?"

Ik schrik op als ik Olga's stem weer hoor. Iedereen begint te lachen en ik word rood. "Er is daaropvolgend mij veel gebeurd..." Zegt Violetta met een grijns... Ik lach en knik. Dan opeens worden haar ogen groot "ik mag van papa naar de studio!" Roept ze. Ik glimlach "echt!?" ze knikt en omhelst me. "Dat is echt super vio!" Ze blijft maar glimlachen. Ik ben echt blij voor haar. "Zullen we iets zingen?" Vraagt vio. Ik knik en dan staan we op en lopen naar de piano. "Heb jij een liedje Angie?" Ik bijt op mijn lip en haal dan mijn dagboek uit mijn tas. Ik zet hem op de bladzijde van de tekst en noten. Violetta leest het en ik wacht af... "Het is echt super Angie! Hoe heet het liedje?" Ik glimlach "Algo se enchiende zullen we het spelen?" Ze knikt en ik begin te spelen. We zingen samen en Herman kijkt naar ons waardoor ik moet blozen.

"Het is echt prachtig!" Zegt Herman als we gestopt zijn met zingen. "Hoe lang blijf je eigenlijk?" Vraagt Violetta. Ik haal mijn schouders op. "Het ligt er aan... Ik ehm... Heb een muziek aanbod gekregen van John. Hij is muziekproducer en..."
Violetta onderbreekt me. "WAT!! Heb je een aanbod gekregen!? Angie dat is super! Je MOET het aannemen! Dan word je beroemd!" Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet... Misschien wil ik wel helemaal niet beroemd zijn of..." Violetta onderbreekt me weer. "Angie doe normaal! Je hebt hier jaren naar toe gewerkt! Je kunt geen nee zeggen! "

Ik begin te lachen "misschien heb je gelijk vio..."

It always be a secret...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu