Hoofdstuk 10

265 17 7
                                    

Angie POV

"Wat is er toch meisje?" Ik kijk Violetta bezorgd aan en ze zucht. "Ik heb ruzie met Leon en..." Dan komt Herman de woonkamer in "waar heb en jullie het over?" Vraagt hij en hij komt tegenover ons zitten. "We doen bio..." Zegt Violetta met een vies gezicht. "Pap? Mag ik Angela alsjeblieft ontmoeten?" Vraagt Violetta opeens. Ik voel een brok in mijn keel "ik zal haar wel gaan bellen. Ik vraag aan Roberto om haar nummer."

~laterrrrrr~

Na een poos loop ik naar boven en lees ik het mailtje van Violetta. Ik begin er weer een terug te schrijven.

Lieve Violetta,

Bedankt voor je lieve woorden! Ik hoop ook dat het goed komt met mijn liefdes problemen! Maar ik heb een nog al ingewikkeld leven... En daardoor kan ik niet samen met hem zijn... Gelukkig is hij niet meer zo boos als eerst.

Maar hoe gaat het met jou? En hoe gaat het eigenlijk met je vader? En

Ik stop met typen als ik dorst krijg. Ik loop naar beneden en loop de keuken in. Ik pak een glas en schenk wat melk in. Ik drink het op en als ik de keuken uit wil lopen bots ik tegen Herman op.

"S sorry!"
Hij begint te lachen en trekt me mee terug de keuken in. "Angie...'ik heb nagedacht en ik wil graag je echt naam weten..."

Het zweet breekt me uit. Was dit het goede moment? Misschien moet ik het gewoon zeggen "mijn naam is Ang..." Ik word onderbroken door het geschreeuw van Violetta

"ANGGGIEEEEEE!"

Haar stem klinkt verdrietig en ook paniekerig. "Ik ga even naar Vio toe" Herman knikt en ik ren naar boven. Als ik mijn kamer in loop zie ik haar betraande gezicht. Dan pas zie ik waarom ze huilt... Mijn laptop staat voor haar...

"Waarom loog je?"

....

It always be a secret...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu