Hoofdstuk 29

174 15 1
                                    

Herman POV

"Violetta! We gaan eten!" Violetta komt de trap afrennen en komt naast me zitten. Sacha gaat aan mijn andere kant zitten en dan brengt Olga het eten. Op eens gaat Violetta's. Mobiel af. Ik zucht, "kun je je mobiel uitzetten?" Violetta pakt haar mobiel en kijkt op haar scherm. "Ik moet deze even nemen" ze staat op en loopt weg. Ik rol mijn ogen en kijk naar Sacha. Ze pakt mijn hand vast en kust me dan op mijn lippen. Ik voel er niets bij maar kus haar terug. Ik stop de kus als Violetta de kamer in komt lopen met een geschrokken gezicht. "Wat is er?" Vraagt Sacha bezorgt. "Angie is al een paar dagen niet meer op haar werk geweest en ze is niet te bereiken..." Er valt een ongemakkelijke stilte. "Sorry maar wie is Angie? Is het Angela Carrara?" We knikken langzaam. "Ze is m'n tante..." Zegt Violetta langzaam. "Zijn jullie familie van haar!? Dat is super!" Violetta staat op en pakt haar tas. "Ik ga naar haar huis..." Ik knik en dan loopt ze weg.

Angie POV

Ik staar naar het plafond van mijn kamer en zucht... Zwanger, van Herman... Weer rolt er een traan langs mijn wang. Wat moet ik nu doen!? Ik ga langzaam rechtop zitten en sta dan op. Ik ben al een paar dagen niet uit huis geweest.. Maar ik moet toch weer verder gaan... Ik loop de badkamer in en stap onder de douch. Zal het een jongen of meisje zijn?

Als ik klaar ben kleed ik me om en doe mijn make-up. Je ziet niet meer dat ik gehuild heb. Het lijkt alsof er niets gebeurd is....

Ik loop naar beneden en smeer een boterham. Dan word er aangebeld. Ik Zucht en loop naar de deur. Als ik hem open doe zie ik Violetta. Ze omhelst me direct "Angie! Ik was zo bezorgd! Waarom ben je je huis niet uit geweest!? Iedereen was super bezorgt!?" Ze komt druk ratelend binnen en ik doe de deur dicht. Ze gaat op de bank zitten en ik zucht. Ze legt haar hand op de mijne. "Ik vind het vreselijk van jou en papa... Ik weert ook waarom..." Ik kijk naar mijn schoenen en zucht. Ik mis Herman verschrikkelijk... "Maar waarom ben je de hele week je huis niet uit geweest?" Ik voel tranen op komen en kijk haar aan. "Angie je kunt me alles vertellen..." Ik knik.

"Ik ben zwanger..."

It always be a secret...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu