Hoofdstuk 32

194 16 0
                                    

Angie POV

ik Loop Langzaam achter uit en draai me dan om. Als ik me omdraai bots ik tegen iemand op. "Gaat het?" Ik hoor een bekende stem en kijk op. "J ja hoor" Herman steekt zijn hand uit en helpt me omhoog. Hij moest eens weten hoe het ging.... Die vriendin van hem bedriegt hem... En ik... Ik ben zwanger... "Gaat het echt wel?" Dan pas merk ik dat er een traan langs mijn wang rolt. Ik veeg hem snel weg, "ja..." Hij kijkt nog steeds bezorgd. "Kom je vanavond bij ons eten?" Ik haal mijn schouders op. Is dat wel zo'n goed plan? "Alsjeblieft? Violetta zou het geweldig vinden" ik zucht "oke dan..."

~die avond~

Ik bel aan en wacht tot dat er open word gedaan. Olga doet open en vliegt me om de hals "Angie! Wat heb ik je gemist!" Ik lach en dan komt Violetta op me afrennen. "Angie! Kom je mee naar boven? We moeten bij praten." Zegt ze met den serieus gezicht. We lopen naar boven en als we op haar bed zitten begint ze vragen te stellen. "Weet hij het al? Wanneer ga je het hem zeggen? Hoe ver ben je eigenlijk al? en..." Ik onderbreek haar. "Rustig... Ik moet je eerst iets laten zien... Ze knikt en dan laat ik het filmpje zien. Haar mond valt open...

"Hoe gaan we dit oplossen!?"

It always be a secret...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu