Hoofdstuk 36

176 15 4
                                    

Angie POV

~2 maanden later~

Het is nu alweer een poosje later en ik begin echt een dikke buik te krijgen. Ik heb geen idee hoe het met iedereen gaat...

"ANGIE!"

Ik draai me om en zie Violetta. "Vio!" Ze komt op me af rennen en omhelst me. "Wat doe je hier?" Vraag ik. "Ik ben hier voor jou Angie... Je moet echt terug komen en het vertellen aan papa. Hij mist je ontzettend en..." Ik onderbreek haar. "Het is niet zo makkelijk als je denkt vio... Hij is met Sacha en dat kindje heeft een vader nodig en..." Violetta staat op en begint zo wat te schreeuwen. "EN JOU KINDJE DAN!?" Ik s jeIk en ik zie dat zij dat ook doet. Ze gaat langzaam weer op het bankje zitten en zucht. "Mag ik alsjeblieft me je mee naar huis?" Vraagt ze en ik knik...

Violetta POV

Het kan gewoon niet meer verder zo... Ik moet de mobiel van Angie te pakken zien te krijgen. Ik moet dat filmpje naar papa sturen. Die Sacha is verschrikkelijk. Ze manipuleert papa en is gewoon een vreselijke b*tch!

"Wil je wat drinken?" Vraagt Angie en ik knik. Ze staat op en loopt richting de keuken. Snel pak ik haar tas en graai er in. Ik pak haar mobiel en steek hem in mijn zak. "Ik ga even naar de wc!" Roep ik en loop dan naar de wc. Als ik op de wc zit doe ik de deur op slot. Ik stuur eerst het filmpje naar mijn mobiel en via mijn mobiel naar die van papa. Misschien gelooft hij het niet als Angie het stuurt...

Daarna loop ik terug naar de woonkamer en schrik... "ANGIE!?"

It always be a secret...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu