Angie POV
Ik loop heen en weer en toets langzaam het nimmer in op mijn mobiel. John zei dat ik deze week had om te beslissen... M'n leven zal op z'n kop staan... Maar dit is toch wat ik altijd wilde? Of niet? Ik zucht en plof neer op de bank. Misschien moest ik jet niet doen... Er zou een hoop veranderen en... "Angie?" Ik kijk op en zie Herman. Ik sta op en ga voor hem staan.
Voel ik eigenlijk nog iets voor hem? De laatste keer dat we kuste is al weer een poos geleden... Er is zoveel gebeurd... En hij kijkt nu anders naar me, voordat hij mijn geheim wist deed hij anders... Ik weet het niet meer... "Ga je Bellen of niet?" Vraagt hij tenslotte. Ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn mobiel. Opeens pakt Herman mijn mobiel af en drukt op het groene knopje. Mijn ogen worden groot en ik hap naar adem...
"Ja hallo met Herman Castillo ik bel namens Angela Carrara. Het was voor een aanbod..." Hij blijft een poosje stil en dan duwt hij de mobiel in mijn handen. Ik begin nee te schudden naar Herman maar dan houd hij de mobiel bij mijn oor. "M met Angela?" Ik hoor wat gerommel aan de andere kant van de lijn. "Hallo met Sandra kuipers assistente van John. Je hebt besloten?" Ik knik maar realiseer me fan dat ze dat niet kan zien "j ja!" Zeg ik snel. "Kunt u morgen langs komen? Hij zou graag nog eens naar u stem willen luisteren voordat hij een definitieve beslissing neemt." Ik bijknip mijn lip "natuurlijk hoe laat?"
Nadat we de afspraak heb en gemaakt hang ik op. "En?" Ik hap eerst naar adem en omhels Herman dan. "Dankje!" Roept ik terwijl ik in zijn bruine ogen kijk. "Als je niet had gebeld had ik het nooit gedurfd!" Hij lacht. "Ik kan je wel zoenen!" Roep ik blij maar word dan rood. Herman komt dichter naar me toe en glimlacht. "Daar heb ik geen probleem mee..." Zijn lippen raken de mijne en dan kussen we een hele poos. Door deze kus is alles duidelijk...
Ik hou nog steeds van hem...
JE LEEST
It always be a secret...
Romance(Violetta/germangie fanfiction!) Wat als jade nooit achter het geheim van Angie is gekomen en niemand het weer? Hoe zal ze het vertellen? Of verteld iemand anders het? Hoe zouden ze reageren!? En wat als Herman het uitmaakt met Jade? Zal de liefde...