Violetta POV
"We moeten iets verzinnen" zeg ik tegen Angie. "Ik weet het niet Vio... Het zal hem alleen maar pijn doen." Ik schud driftig nee. "Hij houd van jou Angie! Hij zit bijna de hele dag in zijn kantoor en wil niets met Sacha te maken hebben! Jullie zijn voor elkaar gemaakt!" Er rolt een traan langs de wang van Angie. ik veeg hem weg en omhels haar. "Alles komt goed..."
"Ik hoop het"
Angie POV
We lopen naar beneden en gaan aan tafel zitten. Violetta en ik kletsen lachen wat. Maar als Sacha binnen komt slaat haar gezicht over. Herman ziet het en kijkt me vragend aan. Ik negeer zijn blik en dan komt Olga binnen met het eten. Ze schept op en glimlach dankbaar. "Lieverd? Gaan we morgen gezellig uit eten?" Vraagt Sacha mega overdreven m. "Is het eten van Olga niet goed dan?" Vraagt Violetta op een emotieloze toon. Sacha word rood "natuurlijk wel maar het is toch romantisch? Dat doe jij toe h ook wel is met die... Eh... Hoe heet je vriendje ook al weer?" Violetta zucht "Leon..." Zeg ik snel. Sacha knikt. Ik geef Violetta een schop onder de tafel. Ze kijkt me niet begrijpend aan, en ik probeer haar duidelijk te maken dat ze moet stoppen. Maar het werkt niet echt...
~na het eten~
"Angie?" Ik hoor de stem van Sacha en dan komt ze de keuken in lopen.. "hier ben je! Ik wilde even praten..." Ik knik, "ik weet dat je mijn geheim weet." Haar gezicht slaat over en gaar ogen staan vuur. Ze kijkt me angstaanjagend aan. Ik krijg het er benauwd van. "Ik wil dat je dit huis onmiddellijk verlaat! En ik wil je niet meer terug zien!" Sist ze. Ik verstijf, had ze me nou bedreigt? "Of anders?" Ze begint te lachen. "Anders zorg ik er voor dat Herman en Violetta niet meer met he te maken willen hebben..."
JE LEEST
It always be a secret...
Romance(Violetta/germangie fanfiction!) Wat als jade nooit achter het geheim van Angie is gekomen en niemand het weer? Hoe zal ze het vertellen? Of verteld iemand anders het? Hoe zouden ze reageren!? En wat als Herman het uitmaakt met Jade? Zal de liefde...