Angie POV
Als we elkaar los laten kijk ik hem diep in de ogen aan... "Ik ik..." Stotter ik... Maar ik kan mijn zin niet afmaken want hij kust me nog eens. Ik voel het warm worden van binnen en kus hem terug. Langzaam gaat hij met zijn handen onder mijn shirt. Als hij dat doet stop ik... "Herman... Niet hier zometeen ziet iemand ons..." Hij begint te lachen "er is niemand thuis..." Zegt hij... Hij begint me weer te kussen en gaat dan langzaam naar mijn nek... "Herman?" Hij stopt als ik zijn naam zeg. Hij kijkt me met een bezorgde blik aan...
"Ja?"
"Ik hou van je...."
Glimlach ik. Hij begint ook te glimlachen "ik ook van jou" dan gaan we naar boven (Je kunt je wel voorstellen wat er daarna gebeurde 😏 maar dat is niet bestemt voor jullie oogjes 🙅😂)
Later.....~~~~
we lopen naar beneden en gaan de keuken in. Ik pak twee glazen en schenk water In. "Angie? Zijn we weer samen?" Vraagt Herman dan. Hij pakt mijn hand cast en ik bloos. "Ja" als ik dat woord zeg voel ik me helemaal blij worden... We waren weer samen! Na zo'n la ge tijd! En... "Maakt het je niet uit dat eh... Ik eh..." Herman kijkt me bezorgd aan. "Wat Angie?" Ik flap het er in een keer uit... "Dat ik het zusje ben van Maria?" Het blijft een lange poos stil en dan...
Dan komt Olga binnen. "Hallo meneer Herman! Halle mevrouw Angie! Wat is hier gaande?" Ik kijk naar Olga die vrolijk binnenkomt met haar boodschappen. "We waren aan het praten" zeg ik met een glimlach. "Gezellig! Mag ik meedoen!?" Vraagt ze met een grijns. Ik word rood en dan moet Olga lachen. "Wil je me helpen met het eten Angie? Of heb je het te druk?" Ik schud van nee en help haar dan met de boodschappen uitpakken.
~later~
Na het eten loop ik Herman achterna naar zijn kantoor. "Herman? Je had m'n vraag nog niet beantwoord, en ik was bang dat..." Hij kust me in eens op mijn lippen en ik voel tintelingen over mijn hele lijf... Dat heb ik alleen bij hem... Het is alsof we voor elkaar gemaakt zijn... "Het maakt me niet uit... Zolang we maar gelukkig zijn..."
JE LEEST
It always be a secret...
Любовные романы(Violetta/germangie fanfiction!) Wat als jade nooit achter het geheim van Angie is gekomen en niemand het weer? Hoe zal ze het vertellen? Of verteld iemand anders het? Hoe zouden ze reageren!? En wat als Herman het uitmaakt met Jade? Zal de liefde...