Hoofdstuk 30

203 13 3
                                    

Angie POV

Haar mond valt open. "Wacht... Van papa!?" Ik knik langzaam en dan omhelst ze me. "Wat moet ik nou doen!?" Ik begin te huilen en vio probeert me te troosten. "H hij krijgt al e een kind e en dan k kom ik in eens aan z zetten en dan v vertel ik h hem dat hij e er nog e een k krijgt"

ik veeg mijn tranen weg en kijk Violetta aan. "Je moet Het hem toch gaan vertellen." Ik knik. "Ik moet nu echt gaan" ze knikt en ik sta op. Ik pak mijn spullen en ga dan naar mijn werk.

"Angie!" John vliegt me om de hals. "Waar was je toch?" Ik zucht. "Er zijn heel veel dingen gebeurd en ik had gewoon even tijd nodig om na te denken" hij knikt medelevend. "Kun je de clip nu opnemen?" Ik knik en loop met hem mee. Hij zorgt er voor dat alle spullen mee gaan en dan gaan we naar het park.

Het liedje gaat over een onmogelijke liefde. Het liefst wil ik dat Herman met me in de clip zou spelen maar doet iemand anders... De clip gaat ook echt over liefde.

Als we aankomen is bijna het hele park afgezet. Ik word gemake-upt en mijn haar word gekruld. Ik word in een speciaal hokje geduwd waar ik me in kan omkleden. Er word me een jurk gegeven die echt super mooi is! (Zie media) ik trek hem aan en loop daarna de set op. Mijn make-up word nog een beetje bijgewerkt en dan begint de muziek.

Ik moet natuurlijk playbacken dus doe dat. Ik loop langzaam op het pad maar loop er dan van af en ga achter een boom sta zodat ik de jongen kan begluren. Op eens zie ik Herman aan de kant staan. Ik knipper met mijn ogen en kijk verbaasd. Wat doe hij hier!? "Angie!?" Ik schrik als ik de stem van John door de boxen hoor "sorry!" Roep ik. We doen het nog een keer over en dan gaat het goed. Ik loop weer oor het pad langs de jongen en glimlach verlegen naar hem.

~later~

"Je deed het echt geweldig!" Roept John, Ik glimlach. Ik loop het hokje weer in en kleed me om. Ik laat de make-up wel zitten want die vind ik mooi. Als ik klaar ben staan er allemaal fans aan de kant. Ze worden tegengehouden door bewakers. Ik vind bet echt super dat ik zoveel fans heb. Dat had ik nooit verwacht. Ik loop naar ze toe en ze beginnen helemaal te gillen. Ik geef ze handtekeningen en pak dan mijn mobiel. Ik maak en selfie met alle fans op de achtergrond en plaats hem daarna op instagram.

It always be a secret...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu