Herman POV
~half jaar later~
Ik tik zenuwachtig het nummer van Angie in op mijn mobiel. Moest ik haar wel bellen? Ik wil gewoon weten of het goed met baar gaat... En wanneer komt ze eigenlijk terug? Komt ze nog wel terug?De telefoon gaat over en ik bij zenuwachtig op mijn lip 'sorry! Ik kan nu niet opnemen! Laat een bericht achter na de piep!' Ik zucht en hang op. Ik had haar nooit moeten weg sturen... Ze is nu al meer dan een half jaar in Frankrijk... Ik heb er nog niet een keer gesproken of gezien... Violetta skypet elke week met haar misschien moet ik... "PAAAAAAAPPPPP!" Violetta komt mijn kantoor in rennen en staart me met grote ogen aan. "Rustig! Wat is er?" Ze begint als een gel te glimlachen en zegt niets... Dan loopt ze met een grijns mijn kantoor weer uit...
!?
Ik loop haar achterna "Violetta wat is er? Eerst kom je in paniek mijn kantoor in lopen en dan..." De bel gaat en ik zucht. "We zijn nog niet uitgepraat" zeg ik als ik naar de deur wil lopen. Maar Violetta rent voor me uit en opent de deur. "AAANGGIEEEEE!" Roept ze. Ik kijk op en zie Amgienin de deur staan. Violetta vliegt haar om de hals en ze draaien in de ronte. "VIO! Ik heb je zo gemist!" Ze glimlachen helemaal. En dan ziet Angie me. Ze glimlacht en loopt naar me toe. Dan omhelst ze me. "Angie! Wat fijn om je weer te ziiiiieeen!" Roept Olga die de keuken uit rent. Dan in eens komt er een man binnen stappen. Ik krijg gelijk al een raar gevoel in mijn buik... Was dat haar vriend? Dat kan toch niet? Voor ze weg ging zei ze dat.... "Ik ben mark" zegt de man. Daarna komt er ng een man binnen "ik ben John..." Olga en Violetta staren ze met open Moens aan. "Zo... Je neemt ook niet niets mee uit Frankrijk...." Zegt Olga en Angie word rood. "Wie zijn het?" Vraagt Violetta. "Is een van de twee je vriend?" De mannen en Angie barste alle drie in lachen uit en schudden nee. "Mark is een vriend en John ja... Eh... Tja... Het is nog niet duidelijk wat hij helemaal is..." Zegt Angie tenslotte... "Ja.. Misschien word ik haar baas en anders een kennis" zegt hij... Iedereen kijkt ze verbaasd aan. "Maar daar hebben we het later nog wel over..." Zegt Angie. "Blijf je hier eten!?" Vraagt Violetta. Eerst kijkt ze naar Angie en dan naar mij. "Is goed"
JE LEEST
It always be a secret...
Romance(Violetta/germangie fanfiction!) Wat als jade nooit achter het geheim van Angie is gekomen en niemand het weer? Hoe zal ze het vertellen? Of verteld iemand anders het? Hoe zouden ze reageren!? En wat als Herman het uitmaakt met Jade? Zal de liefde...