1.Bölüm Part1

10.2K 135 116
                                    

Öncelikle hepinize merhaba. İlk defa hikâye yazıyorum. Yazım hatalarım olursa lütfen kusura bakmayın. Dediğim gibi yeni başladım. Öylesine yazıyorum birşeyler. İyi okumalarr. Yıldıza basmayı unutmayınn.


Başlama tarihinizi yazın bakalımm <3



~~
Herkes gibi alarmın sesiyle uyandım demek çok isterdim ama ne yazık ki anam kadının odama dalıp popişime terlik fırlatmasıyla uyandım.

"Kalk kızım kalk okula geç kalıcaksınız. Abini de uyandır. Kahvaltıya gelin."

" Tamam annee" diyerek yatağımdan kalktım.

Saate baktığımda saatin 7 olduğunu gördüm. Elimi yüzümü yıkadım. Üstümü giyindim.

(İlayda'nın giydikleri)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İlayda'nın giydikleri)

Saçlarımı açık bırakmayı sevdiğim için toplamadım. Çok uslu bir kız olduğum için elimde bir bardak suyla çok sevgili abiciğimi uyandırmaya gittim. Odasına girdiğimde tabiki de mışıl mışıl uyuyordu. İlk kolundan dürtükledim. Uyanmadı.

"Aras hadi kalk okula geç kalıcaz" dedim.

Gene uyanmadı. Valla günah benden gitti. Suyu yavaşça yüzüne döktüm. Sıçrayarak uyandı. Ne olduğunu anlamak için etrafına bakındı. Beni ve elimdeki bardağı görünce

"İlayda kaçman için 5 saniyen var" diye bağırdı.
Bende hemen odama kaçtım. Canımı yolda bulmadım ben aaa

Ben size kendimi tanıtmayı unuttum. Ben İlayda Demirel. 17 yaşındayım. 11.sınıf eşit ağırlık öğrencisiyim. Bir abim var. Abim dediğime bakmayın benden bir yaş büyük. Çok zeki abim 1 sene okulda kaldığı için benimle aynı sınıfta. Bir çocukluk arkadaşım var adı Buğlem. Küçüklüğümüzden beri yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Ailelerimizde çok yakın arkadaşlar. Evleri bizim evin karşısında. Birde arkadaş grubumuz var. Kayra, Defne, Asel, Abim, Barkın, Barlas, Ateş ve Deniz. Hepimiz özel koleje gidiyoruz. Ben, Buğlem, Kayra, Barkın ve Barlas A sınıfındayız. Yani eşit ağırlık sınıfındayız. Defne, Asel, Aras, Ateş ve Deniz de C sınıfındalar. Sayısalcılar onlarda.
Küçüklüğümden beri hayalim avukat olmak. Bunun için çok çalışıyorum. Müzik dinlemeyi severim. Hele kitap okumaya bayılırım. Kendime ait kitap odam bile var. Sevdiklerimi kıskanırım. Birazda inatçıyımdır.

Aras'ın aşağı indiğini düşünerekten bende indim. Bana sinirli sinirli bakıyordu. Bende ona şirince olduğunu düşündüğüm bir gülümseme gönderdim.

Kazasız belasız kahvaltımızı ettik.
Odamdan çantamı almaya çıktım.

Aras " Hadi be kızım bir inemedin"

"Abartma Aras" dedim.

" Aras değil abi diyeceksin"

"Tamam Aras bir ara derim" dedim.

ANONİM BEYCİĞİM | YarıTextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin