Hellooo. Ben geldiim. Nasılsınız bakalıım. Bölümü geç attığım için kusura bakmayın. Daha tatilden yeni geldiim. Anca işler güçler derken yeni bölüm yazabildim.
Rica etsem bölüme oy verip yorum yapar mısınızz?~~
Abimin postunun altına yorum atan kızı hemen Buğlemle stalklamaya başladık. Daha doğrusu Buğlem stalklıyor. Ben o kadar Kayra'yı şhiplemiştim. Abim gitmiş manita yapmış. Duygularım darmadağın anlayamazsııınnnn. Ay bir de Defne de sevgili yapmış. Hiç söylemiyor da. Biz bu günleri görecek insanmıydık be. Kara kara düşünürken Buğlemden mesaj geldi.
Baby🖤=Aşko kız 17 yaşında
Baby🖤= Sarışın, mavi gözlü, fiziği güzel, yüzü de güzel maşallah
Baby🖤=10 Aralık yay burcu
Baby🖤= Küçük bir kız kardeşi var.
Baby🖤= Annesi babası hayatta. Durumları da gayet iyi.
Baby🖤= Bizim okula yakın bir okul vardı ya orda okuyor.
Baby🖤= Eşit ağırlıkçı
Baby🖤=Kızın biraz çevresi var. Erkek- kız falan
Baby🖤= Bu kadar
Siz= Kanka bir TC'si eksik kızın
Siz= Ben bir abime baskın yapayım.
Siz= Eyvallah
Baby🖤=Eyvallah bizden
Mesajlardan çıkarak abimin odasına dan diye girdim. Yani insan bir bana söylerdi. Ayıp yani.
" Selamun aleyküm abi"
"Aleykümselam kardeşiim"
"Sen söylemeye başlar mısın? Yoksa ben ahiret sorularını sıralayayım mı?"
"Sen hiç zahmet etme canım kardeşim. Ben başlarım."
"Bekliyorum."
"Öhüm öhüm. Şimdi biz bu kızla markette tanıştık. Sonra konuşmaya başladık falan. 2 aya yakın konuşuyoruz. 1.5 haftadır da sevgiliyiz. Daha yeni yani. Hani şu güneşim diye birini görmüştüm ya mesajlarımda heh işte o Merveydi. Bizim okula yakın bir okulda. İşte bu kadar. "
" İyi bakalım. Hayırlı olsun. Bir sıkıntı çıkarsa bana söylemen yeterli. Ay sonunda seni de everdim. Ohh be kurtuldum. Bir ara tanıştır bizi"
" Benden kurtulmuş muş. Asıl ben senden kurtuldum. Barkın alcak seni. Ohh ev bana kaldı. O da sizle tanışmak istiyor zaten."
" Güzel kızmış hee."
"Tabi kızım ne sandın"
Abimle muhabbet etmeye devam ederken ikimize de aynı anda mesaj geldi. Mesaja baktığımızda gruptan olduğunu gördük. Defne mesaj atmıştı.
~ Bizim Tayfa ~
Defne'm: Söze nasıl başlasam bilmiyorum. Ben artık grupta yokum. Bir çoğunuzun bildiği üzere sevgilim var. Uzun zamandır birlikteyiz ve sizinle görüşmemi istemiyor. Sevgilime çok güveniyorum. Öyle dediyse bir bildiği vardır. Ayrıca arkamdan konuşacağınıza yüzüme söyleyin. Orda burda konuşmayın.
Siz= Sen ciddi misin?
Siz= Ne arkandan konuşması lan
Siz= Gidersen git kapı orada. Bir erkek için bizi satanla işimiz olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3