Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn. İyi okumalarr
~~
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Bugün antrenman yapıcaktık. Kalktım elimi yüzümü yıkadım. Kızlarla olan gruba yazdım.
~Bacımsular~
Siz= Kızlar uyandınız mı?
Baby🖤= Sabah sabah antrenman mı olur yaa. Daha ayılamadım ben ya
🍯'ım= Şaşırdık mı
Siz= Hayır😂
Defne'm= Uyandım
Kayra💜= Uyandım bende
Siz= Haydi hazırlanın o zaman. Diğer grubada mesaj atın.
Kayra💜= Ben atarım
Yeşimle Mert sevgiliydi. Yeşim' e adresi attım. Ama gelmeyeceğini hastanede olduğunu söyledi. Mert'te 1 günlüğüne başka şehire gitmesi gerekmiş. Anlaşılan bugün biz bizeydik.
Telefonu kapatıp kıyafet bakmaya başladım. Ne giysem acaba ya. Aklıma gelen fikirle gruba yazdım.~ Bacımsular~
Siz= Kızlar hani hepimizin aynı aldığı altlü üstlü takım varya onu giyelim mii?
🍯'ım= Olur valla
Baby🖤= Aa çok güzel olurr.
( Kızların kıyafetleri)
Bende siyah, Buğlem de gri, Asel de yeşil, Kayra da beyaz ve Defne de krem rengi vardı. Üstümü giyindim. Yanımada küçük sırt çantamı aldım. İçine gerekli malzemeleri koydum. Üstüme ince bir hırka giydim. Aras'ın görmemesi lazım. Kesinlikle hırkayı orada çıkarmıycam.
Kapım tıklatıldı. Sonra giyinmiş bir adet Aras girdi içeri.
"Hazır mısın?"
"Hazırım. Hadi çıkalım o zmn."Aşağı indik. Masada iki sandviç vardı. Aras hazırlamıştı büyük ihtimal.
"Eyvallah""Afiyet olsun bücür"
Göz devirdim. Sandviçimi yiyerek dışarı çıktım. Hava güzeldi.
Buğlem de kapıda bekliyordu. O da üstüne hırka giymiş. Kıskanç bi abimiz olunca.
"Günaydın bebek"
"Günaymadın. Sabah sabah ne antrenmanı ya. Doğru düzgün birşey de yiyemedim ben ya"
Güldüm " Antrenmandan sonra yeriz birşeyler. Hadi gidelim artık"
Arabaya geçtik. 15 dakikada gidiceğimiz yere vardık. Burda basketbol, futbol ve voleybol için yerler vardı. Bizimkilerde gelmişlerdi. Erkeklerin hepsi gri eşofman üstüne de siyah tişört giymişlerdi. Kızların hepsinde hırka vardı. Erkekler karşı tarafa geçtiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3