Hepinize merhabalarrr. Nasılsınızzz? İyisinizdir inşallahh. Hepinize iyi okumalar. Yorum ve oy atmayı unutmayın. Gececi tayfaa kendinizi belli edin <3
~~
Hepimiz bir arada toplanmış beden hocasını bekliyorduk. Bugün yarışma şeysi vardı. Okula geldiğimiz gibi bahçeye çıkmıştık. Çanta da getirmemiştik. Dün öğle arasında Buğlemler gidip isimleri yazdırmışlar. Benim tamamen aklımdan çıkmıştı.
Biz beklerken beden hocası geldi. Elinde de kocaman megafon vardı.
"Evet gençler hepiniz yarışmamıza Hoşgeldiniz."
Herkes alkışlamaya başladı. Bizde alkışladık.
"Bildiğiniz üzere kızlı erkekli yarışmalarımız olucak. Herkes 5'şerli takım olucak. Bazı oyunlarımız bireysel olucak. Eğlenmenize bakın gençler" diyerek öğretmenlerin olduğu tarafa gitti.
Abimler bir takım biz kızlar bir takım olmuştuk. Bizle birlikte 6 tane takım vardı.
Görevli abi " İlk yarışmamız çuval yarışı. Herkes takımından birini bu yarışma için seçsin."
Kızlara döndüm.
"Kızlar kim gitmek ister?"Asel" Ben giderim"
"Tamam o zaman çuvalı al başlangıç çizgisine geç kanka"
Çuvalını alıp başlangıç yerine geçti. Her takımdan birer kişi katılmıştı. Abimlerden de Ateş katılmış. Bakalım kim kazanıcak. Herkes yerine geçti ve hakemin düdük çalmasını bekliyorlar.
Hakemin düdük çalmasıyla herkes zıplamaya başladı. Asel ilkten dengesini kaybetcek gibi olmuştu ama sonradan dengesini korudu. Ateş'te hızlı hızlı gitmeye çalışıyordu. Biraz daha böyle devam ederse net yere yapışır dememe gerek kalmadan yere yapıştı. Ben dedim ama. Asel dil çıkartarak onu geçti. Tabi onları geçenlerden haberleri yok. Ateş yerden kalkıp dengesini sağladı ve Asel' e yetişti. Bitiş çizgisine beraber ulaştılar. 10. olmuşlardı.Asel somurtarak yanımıza geldi.
"Hep o öküzün suçu."Gülerek "Kanka eğlenmene bak daha bir sürü oyun var"
"Şimdi de sırada kaşıkla yumurta taşıma var. Takımınızdan birini seçin."
Defne "Ben gidebilirim. Çok iyi taşırım yumurtayı. Düşürmem hiç merak etmeyin"
Buğlem "Görelim bakalım seni bacım"
Defne bir kaşık ve bir yumurta alarak yerine geçti. Yanında da Deniz vardı. Hakemin düdük çalmasıyla oyun başladı. Herkes dikkatli dikkatli adımlarını atıyorlardı. Birinin Defne'ye çelme takmasıyla Defne son anda düşmekten kurtuldu. Ama Deniz çelme takan çocuğa çelme takıp diskalifiye olmasını sağladı. Adam gibi adam bee. Tabi çocuğun yumurtasını düşürtcem diye kendi yumurtasını da düşürdü.
Herkes bunların haline kahkaha atarak gülmeye başladı. Tabi o sırada Defne hızlı hareket ederek bitiş çizgisine ulaştı. Dediği gibi oyunu kazandı.
"Kızlar kazandımm"
"Aferin kız sana"
Kayra"Helal olsun kız"
Deniz de homurdanarak erkeklerin yanına geçti.
"Evet çocuklar şimdi de sırada bir çoğunuzun seveceği lahmacun yeme yarışması var. Takımlarınızdan lahmacun seven biri gelsin. 5 lahmacunu önce bitiren kazanır."
Ayy lahmacun dedi. Bunu yarışmaya kim koyduysa gelsin alnından öpücem.
"Kızlar birazdan kazanmış olucaz hazır olun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3