Oy vermeyi unutmayınn. Hepinize iyi okumalarr :)
~~
Gözüme gelen güneş uyumama pek yardımcı olmuyordu. Hangi aklımla ben perdeleri kapatmadım acaba. Mecburen yatağımdan kalktım. Daha da uyuyamazdım zaten. Elimi yüzümü yıkadım. Telefonumu elime aldım. Saate baktığımda saatin 9 olduğunu farkettim. Güya 12'ye kadar uyuyacaktım.
Kesinlikle birazdan bizim kızları uyandırmayacağım. Kesinlikle hiç yapar mıyım öyle şey. Kızlarla olan gruba girdim. Görüntülü arama tuşuna bastım. İlk aramayı açan saçı başı dağınık Buğlemdi. Peşine sırayla saçı başı dağınık Asel, Kayra ve Defne'de açtı.
Kızların hepsi aynı anda "Noluyor kızım sabahın köründe arıyon."dediler.
"Ne bağırıyonuz be."diyerek göz devirdim.
"Şimdi bacımsular hani bugün dışarı çıkıcaz ya ondan uyandırdım ben sizi. Kesinlikle ben erken kalktım diye değil yani. Sizleri çok seviyorum." diyerek aramayı sonlandırdım. Eğer aramayı kapatmasaydım kesin söverlerdi ki şuan bence sövüyorlardır.
Anam kadın ve babişkom işteler. Evde Hatice Sultan, abi bozuntusu ve ben vardık. Hatice Sultan çoktan kahvaltıyı hazırlamış olmalı. Erkenden gelip hazırlıyordu. Kadın hiç üşenmiyor da. Aşçılık sertifikası bile var. Odamdan çıktığımda mutfaktan mis gibi kokular geliyordu.
"Günaydınnnn"
"Günaydın yavrum"
Tam böreklerden bir tane alıyordum ki "Kızz elleme börekleri git abini de çağır beraber yiyin."
Yakınarak "Ama Hatice sultann bir tanecik alsam ucundann"
"İloşş"
"Tamam ya"
Somurtarak Aras'ın odasına çıktım.
İçeri girdiğimde tabiki de uyu- bir dakika uyanmış mı o. Telefonda biri ile mesajlaşıyordu. Sessizce yanına yaklaştım. Beni fark etmemişti bile. Telefonun ekranına baktığımda "Güneşim"diye kayıtlı biri ile mesajlaşıyordu."Hayırdır abi güneşim kim?"
Hızla telefonun ekranını kapatarak "Sen benim mesajlarıma mı bakıyorsun?"
"Yoo ne münasebet. Hiç öyle şey yapar mıyım. Dua et şuan açım yoksa güneşin kimmiş düşünemiycem . Manita mı yaptın yoksa hee. Neyse Hatice Sultan kahvaltıya çağırıyor."
"Tamam geliyorum."
Geri mutfağa indim. Şuan börekle bakışıyorduk. Aras mutfağa girdiği gibi böreği yemeye başladım.
Tıka basa yedim sanırım."Ellerine sağlık Hatice Sultan."
"Afiyet bal şeker olsun kuzularım."
"Abicim masa ellerinden öper." diyerek odama kaçtım.
Bende toplardım da biraz da o iş yapsın. Odama girdiğim anda telefonuma mesajlar gelmeye başladı.
~ Bizim Tayfa ~
Defne'm =Ne zaman çıkarız?
Deniz = Bilmem ki
Baby🖤 = Bence 1 uygun
Snapçi = Aynen olabilir.
Siz = Bence de 1 olsun çok geçe kalmayalım.
Barkın = Tamamdır o zaman 1'de lunaparkın önünde buluşuruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3