Hepinize merhabaa. Ben geldiimm. Hala tatildeyim. 6 bin okunma olmuşuzz. Hepinize çok teşekkür ederim.
Sizi bölümsüz bırakmak istemedim. Elimden geldiğince bölüm yazdım. Umarım beğenirsinizzz. Sizden ricam bölüme oy verir misinizz?~~
DOĞUM GÜNÜM
Kampımızda dolu dolu günler geçirdik. Çok eğlendik. Yani tatilin bu kadar güzel geçeceği aklımın ucundan dahi geçmezdi. Barkın ile de aramız çok iyi. Hayalimdeki koca adayı yani. Abimin arada ne kadar kıskançlıkları tutsa da Barkın ile araları çok iyi.
Okullar bu hafta açıldı. Okulların açılmasıyla bende TYT konularını çalışmaya başladım. Aslında 10. sınıfın yazında hep birlikte TYT çalışmaya başlamıştık. Arada unutsak da çalışıyoruz.
Bugün günlerden cumartesi. Sabahın köründen beridir ders çalışıyorum. Dün telefonu yatmadan önce uçak moduna almıştım. Ders çalışırken rahatsız edilmeyi pek sevmiyorum. Birşey oluyor telefona bakıyorum sonra dersten kopuyorum. Bu yüzden telefonu uçak moduna alıyorum. Derse odaklandığım zaman odama biri girse çıksa duymam. O kadar nasıl odaklanıyorum bilmiyorum valla.
Yarın da Barkın ile gezmeye gideceğiz. Arada bir herkesten gizli kaçamak yapıyoruz.
Şu an 10 dakika yemek molasındayım. Aşağı mutfağa inmeye üşenirim diye tüm yemek, abur cubur vs odama getirmiştim. Geçen gün Hatice abla ile sardığımız sarmaları gömüyorum.
Tam derse devam edeceğim sırada odamda ki ev telefonu çaldı. Arayana baktığımda Buğlem olduğunu fark ettim. Bizimkilere önemli birşey olduğunde ev telefonunu aramalarını söylemiştim. Vakit kaybetmeden aramayı cevapladım.
Buğlem" Kanka ben dışarıdaydım. Annemin tansiyonu düşmüş sanırım. Hemen gidip bakabilir misin? Yakın bir yerde değilim 1 saate anca gelirim "
" Tamam aşko sakin ol ben bakmaya gidiyorum şimdi. "
" Eyw aşko"
Hemen yerimden kalkıp üzerime hırka alarak odamdan çıktım. Üzerim giyinikti geri değiştirmeye gerek duymadım. Vaktimde yok zaten.
Acele bir şekilde evden çıktım. Karşı binamıza doğru yürümeye başladım. Yedek anahtarı cebimden çıkartarak kapıyı açtım. Yedek anahtarlarımız ne olur ne olmaz diye birbirlerimizde var.
"Derya teyze"
"Burdayım kızım"
Oturma odasından beri bana seslendi. Kapıyı kapatarak oturma odasına geçtim.
" İyi misin Derya teyze"
"Biraz iyiyim yavrum. Tansiyonum düştü. Yemek yapıcaktım. Başım dönünce yerimden kalkamadım."
"Aman Derya teyze yorma kendini. Sevgi abla nerde?"
"İzinli o bugün kızım"
"Ben sana bir tuzlu ayran yapayım. Sonra da yemekleri yaparım. Neler yapılcak"
"Aman kızım zahmet olmasın"
"Duymamış olayım"
Mutfağa geçip tuzlu ayran yaptım. İçeri gelerek Derya teyzeye verdim. Ardından mutfağa tekrar giriş yaptım. Kollarımı sıvayıp işe koyuldum.
Bir yandan mercimek çorbasının malzemelerini ayarlıyorum. Bir yandan pirinçleri sıcak suya koydum. Bir yandan da önceden ıslanmış olan nohut yemeğini yapmaya başladım. Tatlıyı da bir zahmet Buğlem yapsın.
Bir saatin sonunda mercimek çorbası hazır, pilav da hazır ve nohut yemeğinin de hazır olmasına çok az kaldı.
İçeri Derya teyzenin yanına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3