Merhabalarrrr ben geldimm. Nasılsınızzz? Özlediniz mi benii. Yeni bölümle geldim. Yokluğumu telafi etmek için ve bin okunma olmamızın şerefine uzun bir bölümle geldim. Aramıza yeni katılanlar var. Destekleriniz için teşekkür ederim. Herkes İlayda-Barkın bölümü gelsin demiş. Eee o zaman buyrun hemen bölümü okuyun. Kendinize iyi bakınn <3
~~
Yerimde rahatsızca kıpırdandım. Susamıştım. Ve ne tesadüf ki sürahi de su bitmiş. Perdeler kapalı olduğundan gece miydi sabah mıydı anlamadım. Telefonumu alarak saate baktım. Saat 6.30'du. Daha da uyuyamazdım zaten. Sıcacık yatağımdan kalkıp odamdan çıktım. Sessizce mutfağa gittim.
Mutfağa girdiğimde az kalsın çığlık atıcaktım. Abim mutfaktaydı.
"Abi napıyorsun bu saatte"
"Sanada günaydın bücür. Napıyor gibi görünüyorum kahvaltı hazırlıyorum"
"Günaydın abi. Bende su içmeye gelmiştim. Bende yardım edim bari"
Suyumu içip abime yardım etmeye başladım. Çok güzel masa hazırladık. Annemler de kalktı. Bende üstümü değiştirmeye odama çıktım. Gardolabımı şöyle bi süzdüm.
Gri ekose pantolonumu giydim. Üstünede beyaz kazağımı giydim. Montumu da giyerdim. Bugün hava soğuktu. Aşağı kahvaltıya indim. Biricik ailem de masada beni bekliyorlardı.
"Günaydın biricik ailem"
"Günaydın kızım"
"Günaydın prensesim"
Güzelce kahvaltımızı ettik. Arasla masayı da topladık. Odamdan çantamı ve montumu aldım. Dışarı çıktık. Buğlem daha gelmemişti. 2 dakika sonra Buğlem geldi.
"Kızım az daha süslenseydin. Ağaç olduk"
"Sus kız geldim işte. Alt tarafı 2 dakika geç geldim"
O 2 dakika bana yarım saat gibi gelmişti valla.
15 dakika da okula vardık. Aras arabayı park etti. Okula girdik. Bizim tayfa da oturma yerlerindeydi. Sınıfa çantalarımızı bırakıp bizimkilerin yanına geçtik.
Tabi Buğlem hemen manitasının yanına gitmişti. Hemen satıldık. O yokken biz vardık hey gidi Buğlemsu.
Bende Barkın'ın yanına oturdum."Günaydıın"
"Günaydın gü-" tam devamını getircekti ki sustu. Çok üstünde durmadım.
Bizimkilerle havadan sudan muhabbet etmeye başladık. O sırada yanımıza kızlar geldi. Gelenler arkadaşımızdı ama çok samimi değildik.
Elif " Kızlar yarışma varmış. Kızlar erkeklere karşı çuval yarışı, yumurta taşıma, halat çekme falan birsürü yarışma varmış. Haber vermeye geldim. Eğer katılcaksanız isimlerinizi yazdırın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3