30.Bölüm- FİNAL

1.3K 26 11
                                    

Üzülerek yazıyorum artık finale geldik. Eminim kimse bu bölüm final yapacağımı tahmin etmemiştir. İyisiyle kötüsüyle bu kurgumu yazdım. Çok yazı yazıp sizi sıkmak istemiyorum. Ben bu kurguma öylesine başlamıştım. Yeri gelmiştir mantık hataları olmuş olabilir, yeri gelmiştir yazım hatalarım olmuş olabilir. Kusura bakmayın. Dediğim gibi ilk kurgunun verdiği heyecanla yazdım. Bu kurgumu düzenlemeye almayacağım. İlk yazdığım gibi özel kalsın istiyorum. Özel bölümlerimiz olucak. Uzunca bir bölümle geldim. Uzatmadan hepinize iyi okumalar. Bol bol yorum yapın ve bölümü oylamayı unutmayınn. Yorumlarınızı gördükçe mutlu oluyorum. Destekleriniz için çok teşekkür ederim.
İşte final bölümümüzle karşınızdayım. Kendinize iyi bakınn<3

~~

~1 Sene Sonra~

Günün heyecanıyla gece hiç uyuyamadım. Yatakta bir sağa bir sola derken çareyi telefonla oynamakta buldum. Bugün mezuniyet partimiz olacak. Sonunda mezun oluyoruz. Mezuniyet partisini sınavdan sonra olsun dediler. Bence çok iyi düşünmüşler. İki gün önce o büyük sınavdan çok şükür sağ çıktım. Valla sınavım beklediğimden de güzel geçti. İyi bir puan alacağıma inanıyorum. Bizimkilerin de genel olarak sınavı iyi geçmiş. Puanlarımıza göre üniversite tercihi yaparken aynı üniversiteleri yazmayı düşünüyoruz. İnşallah hepimiz güzel puan yaparız. Düşünsenize hepimiz aynı üniversite farklı bölümler ve aynı evdeyiz. Hayali bile güzel . Umarım sadece hayalle kalmaz, gerçekleştiririz.

9' a kadar telefonla oyalandım.Barkınla mesajlaştım. Onlarda berbere gideceklermiş. Kuaför çıkışı bizi almaya gelecekler.

Canım ailemin uyandığını varsayarak yatağımdan kalktım. Yatağımı düzelttim. Elimi yüzümü yıkadım. Camımı açıp dışarıdaki mis gibi havayı içime çektim. Çok şükür yaz ayına giriş yaptık. Bunaldığım için saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. Güle oynaya aşağı indim. Mutfağa girdiğimde annemle karşılaştım.

''Günaydın Sultanıım''

''Günaydın yavrum. ''

''Neden beni çağırmıyorsun. Kahvaltıyı hazırlamana yardım ederdim.''

''Uykunu iyice al diye çağırmadım yavrum.''

''Aman anne ne uyku. Heyecandan uyuyamadım ki''

''Neyse ben sana yardım edeyim.''

''Çok sevdiğiniz sigara böreğinden sardım. Sende omlet yap bakayım.''

''Ooo kahvaltıda ziyafet var desene şuna''

'' Hadi hadi az laf çok iş''

Annem masayı kurmaya devam ederken bende omlet için dolaptan malzemeleri çıkarmaya başladım. Buzdolabından gerekli malzemeleri çıkardım. Alt dolaptan da tavayı aldım. Şimdi omlet yapmaya başlayabilirim.

Annemle birlikte mis gibi bir masa hazırladık. Babam oturma odasında sabah gazetesini okuyordu. Aras da sonradan bize gelip yardım etti. Arada bir işe yarıyor işte kerata.

Hepimiz masaya oturduk. Babama seslendim.

''Baba hadi kahvaltı hazır.''

''Geldim kızım.''

Babamında masaya gelmesiyle kahvaltımızı etmeye başladık. Tabağıma elime ne geçtiyse koydum. Nimet seçilmez sonuçta. Buğlem kesin heyecandan doğru düzgün bir şey yiyememiştir. Her heyecan yaptığında bir şey yiyemiyor. Alıştım artık onun bu hallerine.

Babam '' Heyecanlı mısınız bakayım''

''Evet baba ya. İlk defa mezuniyet partim oluyor. ''

Aras'' Eh işte biraz heyecan var.''

ANONİM BEYCİĞİM | YarıTextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin