2.Bölüm

4K 78 50
                                    

İyi okumalarrr. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn

Medya= Barkın ve Barlas'ın arabaları

~~

Korkuyla sıçrayarak uyandım. Kan ter içinde kalmıştım. Bir süre rüyanın etkisinden çıkamadım. Abime birşey olması düşüncesi bile kötüydü.

Saate baktığımda saatin 3 'e geldiğini gördüm. Gidip elimi yüzümü yıkadım. Rüyadan sonra tek uyuyamayacağımdan Aras' ın yanına gittim. Ses çıkarmamaya özen göstererek içeri girdim. Kolunu dürterek "Abii" dedim.

"Hıı"

"Çok kötü bir rüya gördüm seninle uyuyabilir miyim?" diye sordum.

"Gel buraya başımın tatlı belası" diyerek beni kollarının arasına aldı. Saçlarıma bir öpücük kondurdu. Bende kollarımı beline sararak çok geçmeden uyuyakaldım.



"Kızın odasına bir gittim yok. Belki banyodadır diye oraya da baktım yok. Aras'a haber vermeye gelmiştim ki ne göriyim Ahmet. Bizim çocuklar sarılmış mışıl mışıl uyuyorlar."

Sesler duyuyordum ama net algılayamıyordum. Kim konuşuyorsa gitsede biraz daha uyusam.

" Bak sen bizim yaramazlara. Neyse Aysel biz çıkalım da biraz daha uyusunlar. "

Ardından bir kapı kapanma sesi geldi. Ama şimdi uykumu kaçırdılar ya. Biraz daha abime sokuldum.  Alnıma bir öpücük kondurdu.

"Fıstığım hadi kalk okula geç kalmayalım"

"Abi şuan çok rahatım elleme beni" Bu halime kıkırdadı.

" Eğer kalkmazsan seni gıdıklarım."

Aniden gözlerimi açıp abime baktım. "Sakın abi öyle birşey yapiyim deme"

Gülerek"Kalkıyor musun kalkmıyor musun?"

Hemen yataktan kalktım.

" Seninle görüşeceğiz Aras Bey" Ardından odama gittim. Elimi yüzümü yıkayıp üzerimi giyindim.

Telefona baktığımda şarjının bittiğini farkettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefona baktığımda şarjının bittiğini farkettim. Taşınabilir şarj aletini de yanıma alarak aşağı indim.

" Günaydın biricik ailem" diye söyleyerek masaya oturdum.

"Günaydın kızım"

"Günaydın papatyam"

"Günaydın bücür"

Bücürmüş sensin be bücür.

Kahvaltımızı ettik ama Aras hala tıkınıyordu.

" Aras hadi geç kalıcaz"

"Tamam tamam geldim"

Dışarı çıktığımızda Buğlem de kapının önünde bekliyordu.

"Günaydın bebeğim"

ANONİM BEYCİĞİM | YarıTextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin