Hellooo. Yeni bölümle karşınızdayım. Üzülerek belirtmek isterim ki finale çok yaklaştık. Ne zaman final olucağı da süpriz olsun. Hepinize iyi okumalar. Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayııın.
~~
Tüm grup Buğlemle ikimizin sürücü kursundan sonra toplanıp kafeye geldik. Bayadır hep birlikte bir şeyler yapmıyoruz. İyi oldu kafeye gelmemiz. Tek bir eksiğimiz var o da Defne. Kendi seçimini kendi yaptı. Bize saygı duymak düşer. İnsan üzülmüyor da değil ya. O kadar güzel anılarımız vardı sonuçta.
Bunları düşünmeyi bırakıp konuşulan konuya odaklandım.
Aras'' Sonra işte bu gizlice İlo'ya göz kırpıyormuş. Ama ne gizli babam görmüş. Son elde babam kazanıp şey demesin mi ' Kızıma göz kırpacağına oyunu öğrende gel''
Ateş ve eniştem aynı anda '' Ohaaa'' dediler.
Bizde kızlarla gülmeye başladık. Benim gülmemle Barkın bana baktı. Sende mi sevgilim der gibi.
''Öyle bakma sevgilim. O an babama yakalanmamız sana laf sokması komikti birazcık. ''
Gülümseyerek bize bakan Denizle göz göze geldim. Bunda da bir kaç gündür bir şeyler var. Ama yakında çıkar kokusu. Mutluymuş gibi davranıyor. Kendi kabuğuna çekildi resmen.
''Deniz'' diye seslendim.
''Efendim''
''Bize söylemek istediğin bir şey var mı?''
''Senden de bir şey kaçmıyor kızım''
''E tabi ne sandın''
Barkın'' Evet bende fark ettim. Bir kaç gündür moralin yok. Sanki bize bir şey söyleyecekmişsin gibi. ''
''Ulan içinizden ne çıktı sizin. Evet bir şey söyleyeceğim. "
Ateş'' Dinliyoruz''
''Öncelikle neden geç söyledim diye kızmayın. Biz yurt dışına taşınıyoruz."
Hepimiz aynı anda " Ne" dedik. Fazla ses çıkarmış olmalıyız ki bazı kişiler bize baktı.
"Biliyorsunuz ki ben zaten yurt dışında okumak istiyordum. Üzerine bir de babamın işi çıkınca yurt dışına taşınmaya karar verdik. ''
Buğlem'' Nerede kameralar''
Asel''Güzel şaka kardeşim''
''Şaka değil kızlar''
Barlas'' Ciddi misin''
''Evet bu konuda neden yalan söyleyeyim ki''
''Gitmesen olmaz mı be'' dedim.
Aras'' Harbi dönüşü yokmu hep birlikte iyiydik. ''
''Üzgünüm arkadaşlar. Karar verildi. ''
Barkın'' Ne zaman? ''
'' Cumartesi eşyaları toplamaya başlayacağız. Haftaya gideriz. Orada evin birkaç tadilatı yapılıyor. ''
''O zaman bizde cumartesi yardım ediceğiz. İtiraz istemiyoruz''
Ateş'' Evet itiraz yok''
''Peki madem gelin. Gelmeyin desemde gelceğiniz için sorun yok''
''Ee zatenn''
Aras " İlo ben sana demeyi unuttum. Merve seninle tanışmak istiyordu. Cumartesi buluşcaktık."
"O zaman şey yaparız erkenden buluşuruz 1 saat durur sonra Denizlere geliriz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3