Hepinize merhabalarrrr. Nasılsınız bakalıımmm? Ben süperim. Karneler nasıl bakalıım? Bu bölümü keyifli bir şekilde yazdım. Umarım beğenirsiniz. Yorum yapmayı ve bölümü oylamayı unutmayın. Kendinize iyi bakıınn<3
Bu bölümü canım kardeşim @DaisyxLara ' ya ithaf ediyorum
~~
Yoğun bir haftaya girmiş bulunduk. Hepimiz oturmuş kitapların başına ders çalışıyoruz. Malum haftaya sınavlar başlıyor. Doğru düzgün telefonu elime alamıyorum. Okuldan sonra eve geldiğim zaman yemek yiyip hemen dersin başına geçiyorum.
Şu an da hepimiz kantine oturmuş kahvaltımızı ediyoruz. Öğle arası olduğu için bol bol vaktimiz var.
Buğlem "Sınavlar düşük gelirse vay halime benim" dedi.
Aras" Valla bu seneyi de geçemezsem helvamı kavurursunuz artık"
Abim 1 sene okulda kaldığı için şu an daha çok derslerine önem veriyor. Çünkü düşük notlar getirirse evde onu çok büyük azar bekliyor.
Ama bakın ben öyle miyim. Derslerime çalışıyorum. Güzel güzel notlar getiriyorum. Benim annem kızcak sıkıntısı yok çok şükür.
Asel "Çıkışta kütüphaneye gidelim mi? Eksik konularımızı birbirimize anlatırız."
Deniz" Bence çok iyi olur"
"Aynen gidelim"
Buğlem" Süper olurr"
Okul çıkışı kütüphaneye gitmeye karar verdik. Önceden Barkınla gittiğimiz kütüphane güzeldi. Oraya gideriz büyük ihtimal. Telefonumu açarak Hatice ablaya ve anneme haber verdim.
~
Dersleri bitirdik. Arabalara bölüşüp yola koyulduk. Önceden gittiğimiz kütüphaneye gidiyoruz.Barkın'ın o neydi trigonometri miydi neydi anlatacaktı bana.
20 dakikaya yakın bir sürede vardık. Herkesin galiba sınav haftası çünkü baya kalabalıktı. Zar zor kendimize yer bulduk. Bir arkadaş grubunun kalkmasıyla biz oturduk.
"Kimin ne konu eksiği varsa ilk ona yönelsin. O dersi iyi olan anlatsın."
"Barkın sen bana trigonometriyi anlatacaktın"
"Tamam gel benim yanıma"
Aras" Fiziği iyi olan var mı"
Kayra " Sayısalcı değilim ama fiziğim iyidir. Gel anlatayım"
Abimle yer değiştirdik. Barlas eniştem Buğlem'e tarih anlatıyordu. Asel Ateş'e matematik anlatıyor ve Deniz de Defne' ye kimya anlatıyor. Neyse şimdi Barkıncığım bana ders anlatıcak ona odaklanmalıyım. Yani derse odaklanmalıyım.
Çantamdan konu anlatımlı test kitabımı çıkardım.
"Başlıyoruz iyi dinle""Tamamm"
En başından sınavda çıkacak yere kadar anlatmaya başladı. Pür dikkat dinlemeye başladım. Sınav da ful trigonometri çıkacaktı. Başka konu mu yoktu hocam.
Artık konu baymaya başlamıştı ve benim dikkatim dağıldı. Barkın ne de güzel anlatıyor öyle. Yakından bakınca yüzü ne pürüzsüzmüş. Aynı bebek gibi. Barkın anlatmaya devam ediyor ama benim dinlediğim pek söylenemez.
Bir anda önümde şıklatılan parmaklarla kendime geldim.
"Gülüm sen dinliyor musun beni?"
"Hı- dinliyorum tabi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3