8.Bölüm

2.3K 65 55
                                    

Hepinize merhabalarr. Nasılsınız? Umarım iyisinizdirr. Hepinize iyi okumalar canlarım. Oy ve yorum yapmayı unutmayınn :)
Hikâyem hakkında tavsiyeleriniz olursa mutlaka bana özelden yazınn. Hatalarım olursa da söylemekten çekinmeyin lütfenn

~~
Maç Günü
                                                      17 Aralık

Sonunda beklenen gün gelmişti. Biraz heyecanlıyım. Saat öğlen 1'di. Sabahtan beridir Buğlem'in söylenmelerini dinliyorum. Hala da devam ediyor.

"Offf kanka karnım ağrıyor benim"

"Ya kazanamazsakk"

"Ya birşey olursa"

"Ya düşer bayılırsam"

"Bak elim ayağım titriyor yaa stresten"

Söylenmelerine göz devirdim. Sabahtan beri papağan gibi aynı şeyleri tekrarlıyordu.

"Buğlem bir sakin mi olsan acaba. Sabahtan beri aynı şeyleri söyleyip duruyon. Birşey olmaz. Azıcık rahatla kızım yaa. Birazdan maç yerine gidicez."

Şuan evdeydik. Maç rakip okulun spor salonunda olucaktı. Kızlarlada orda buluşcaz. Son kez çantamı kontrol ettim. Herşeyim tamamdı. Eşyalarımın hepsini almışım.

" Abiii hadi çıkalımm. "

" Tamam "

Hepbirlikte arabaya bindik. Telefonumu alıp WhatsApp a girdim. Anonim yazmıştı.

Anonim Beyciğim= Meleğim

Anonim Beyciğim= Maçında başarılar dilerimm. Güveniyorum size siz kazanıcaksınız.

Siz= Teşekkür ederim. İnşallah kazanıcaz.

20 dakikada gelmiştik. Abim arabayı uygun bir yere park etti. . Beraber spor salonuna geçtik. Bizim tayfada bizi bekliyordu.

Aras"Selamun aleyküm gençler"

Erkeklerde " Aleykümselam" dediler.

Maç saati yaklaştığı için giyinme odasına gittik. Formalarımızı giydik. Formalarımızın arkasında isimlerimiz yazıyordu. Saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. İnşallah maçı kazanırız. Emeklerimiz boşa gitmez. Çok sıkı çalışmıştık. Okulumuzdan da birçok kişi izlemeye gelmişti.

Defne" Gelin kızlar fotoğraf çekilelim. Bugünden hatıra kalsın"

Bir sürü fotoğraf çekindik. Moral konuşması yaptık. Artık hazırdık. Maçı kazanacaktık. Tek tek giyinme odasından çıktık.

Rakip takım da gelmişti. Isınma hareketleri yapıyorlardı. İlk kızların maçı oynanacaktı. Sonra erkeklerin maçı. Bizde ısınma hareketleri yapmaya başladık. Hakemin düdüğü çalmasıyla yerlerimize geçtik.

Ben ön ortadaydım. Sağımda Buğlem, solumda Asel vardı. Arka ortada Kayra. Onun sağında Yeşim, solunda Defne vardı.
Maç hakemin düdük çalmasıyla bizden başladı. Çok güzel atışlar yapıyorduk. Karşı tarafta güzel karşılıyordu. 2 seti alan kazanıcaktı.
İlk seti 5 puan farkla biz almıştık. İkinci seti 2 puan farkla karşı taraf almıştı. Eşitlenmiştik. Son seti kim alırsa kazanıcaktı.

Şuan durum kaç kaç mıydı? Skor 24-24 dü. Son sayıyı kim alırsa kazanıcaktı. Ortam çok gerildi. Herkes heyecanla bekliyordu. Bizimkiler daha çok tezahürat yapmaya başladılar.

Aras" Haydi kardeşim yapabilirsiniz"

Barkın" Haydi kızlar size güveniyoruz"

Deniz"Maçı kapında gelinn"

ANONİM BEYCİĞİM | YarıTextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin