Helloo bacımsularrr. Nasılsınızz bakalıım. Neler yapıyorsunuzz? Yeni bölümle karşınızdayım. Uzunca bie bölümle geldim. Hayatımda bu kadar uzun bir bölüm yazdığımı hatırlamıyorum. Hepinizee iyi okumalarrr. Bol bol yorum yapmayı ve oylamayı unutmayıın. Yorum yapmanız beni çok mutlu ediyor.
Kendinize iyi bakıın <3~~
Günlerden bir gün gene sınavdan bezmiş şekilde çıkan bir ben. Artık sınavlardan illallah geldi. Sonunda bitti de kurtulduk. Bugün son sınavı olduk. 1 gün sonra karne alıcaz. Allahım sonunda tatile çıkıcaz. Ohh yan gelip yat.
Buğlem merdivenleri güle oynaya indi. Arkasından somurtmuş bir şekilde bakan 3'lüden habersiz. Aras, Ateş ve Barlas eniştem üçlüsünün almancaları pek iyi olmadığı için haliyle sınav da kötü geçti.
Buğlem'in de almanca sevdası nerden geliyorsa artık sınavları 100. Maşallah bacıma. Allah nazarlardan saklasın.
Merdivenleri inerken biri ayağıma çelme taktı. Yanlışlıkla falan değil bas bayağı bilerek yaptı. Abim tutmasaydı merdivenlerden yuvarlanıyordum.
"İyi misin fıstığım"
"İyiyim abi. Sende olmasan"
Ayağıma çelme takan kıza döndüm. Arkadaşlarıyla bana bakıp alttan alta sırıtıyorlardı. Başımıza Bade 2 mi çıktı. Sabır dileyerek yanlarına gittim.
Abimlere dönüp " Abi siz gidin ben geliyorum." dedim.
Bizim kızlar gitmeyip yanımda durdular. Buğlem çoktan kantine gitmişti. Ama olayı duyup hemen 2 dakikaya yanımıza gelir.
"Kızlar hayırdır bir sorun mu var? Çelme takmalar falan"
Adını bilmediğim çakma kızıl " Yoo canım ayağına çelme falan takmadık biz" dedi.
Ama ağzını yaya yaya konuşuyordu. Bir de arkadaşlarına bakıp sırıtıyordu. Bir çarparım ağzının ortasına. Okulun kapanmasına az kalmış. Başıma belada almak istemiyorum.
"Ne oluyor? Derdiniz kimle sizin?" dedim.
"Seninle tatlım. He bir de şu kahverengi sarı saçlı olan yellozla"
"Bana bak ağzını topla. Yoksa ben toplamayayım"
Buğlemle ve benimle ne gibi bir derdiniz olabilir sizin. Gene kimleri kudurttuk acaba.
Çakma sarı saçlı kız " Bana bakın bir kez söylüyoruz tekrar etmiyeceğiz"
Çakma kızıl " Barkın ve Barlas'tan uzak durucaksınız. Onlar bizim. Anladınız mı?"
"Barlasımın yanında görmiycem hele seni" dedi Buğlem'i işaret ederek.
Çakma sarı " Bende seni Barkın'ın yanında görmiycem" dedi beni işaret ederek.
Boynumı sağ sola çevirerek bizim kızlara döndüm. Buğlem tek kaşı hava da çakma kızılı dinliyordu. Sevgilisine yavşayan bir kız vardı ve de ona yelloz demişti. Buğlem'i hayatta tuttmam istediği gibi çakma kızılı yolabilir. Bende şu çakma sarıyı yolucam çünkü. Benim olana göz koymak neymiş görür. O çakma sarılarını yolmazsam bana da İlayda demesinler.
Son dakika golü atmamak için kızları nazikçe kızlar tuvaletine davet ettim. Çünkü başıma bela alıp da son dakika golü atmak istemiyorum.
"Pekala kızlar ne demek istediğinizi anladık. Kızlar tuvaletine gitsek orda konuşsak daha iyi olmaz mı? Herkes bizi izliyor. Rezil olmak istemeyiz"
Bu kadar sakin konuşmama ben bile şaşırdım açıkcası.
Çakma sarı " Haklısın rezil olmayın. Hadi acıdık size." diyerekten önden önden lavaboya doğru adımlamaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3