17.Bölüm

1.8K 55 103
                                    

Hellooo ben geldimmm. Sınavlarım bitti çok şükür. Özlemişim burayıı. Sizde beni özlediniz miii. Hangi çifti shipliyorsunuz?? Yorumlara yazın bakalım. Sizlerin sınavları nasıldıı?
Evettt şimdi gelelim bölüme. Umarım beğenirsiniz. Bol bol yorum atmayı ve oylamayı unutmayın. Kendinize dikkat ediiin <3

~~
Güne boynumdaki nefesle uyandım. Gülümseyerek civcivimin başına öpücük kondurdum. Dün ki ortadan kaybolmamdan dolayı korkmuş gece bize gelmiş. Onu uyandırmamaya dikkat ederek telefonumu elime aldım. Saate baktığımda 6.45 geçiyordu.

"Buğlem" diye seslendim.
Uyanmadı.
Sonra tekrardan "Civciv" dedim.
Gene uyanmadı. Aklıma gelen fikirle sinsice sırıttım.

"Buğlem kalk çabuk eniştem gelmiş."

Hemen uyandı. Uykulu sesiyle " Hani nerde" dedi.

"Sevgilim lafını duydun tabi anca öyle uyan sen" diyerek gıdıklamaya başladım.

"Ay ilo dur-
Kız yapma
Altıma edicem he"

"Yatağıma yapma sakın gebertirim seni"

Sırıtarak " Şaka yaptım zaten gıdıklamayı burak diye dedim"

"Hadi kalk kahvaltıya inelim."

"Tamam elimizi yüzümüzü yıkayalım"

Banyoya girip elimizi yüzümüzü yıkadık. Buğlem sabah rutini maskesini yapmıştı gene. Cins cins maske yapıyor sonra yüzü alerji oluyor.

Masaya oturmasıyla abim " Töbe Bismillah. Anneee öcüü gelmiş" dedi

Buğlem'in saçı başı dağınık yüzünde maske tam bir öcü gibiydi valla.
Abimin bu tepkisine kahkahalarla gülmeye başladım.
Buğlem de somurtmuş abime trip atıyor.

"Aysel sultan ya şu çocuklarına birşey söyle"

Annem" Şş gülmeyin benim yavruma. Alırım hepinizi ayağımın altına"

Babam bıyık altından gülüyor. Bende gülmemi zor bastırdım.

"Aşk olsun Aras abi"

"Kızım sabah sabah maske yapılır mı? Saçın başında dağılmış. Tam bir öcü gibisin"

Hafif kıkırdamamla bacağımın cimciklenmesi bir oldu.

"Ah Buğlem napıyorsun kanka"

"Gülme sende"

"Tamam sustum"

Bol bol sohbet ederek kahvaltımızı ettik. Sonra hazırlanmak için odama çıktık.

"Bana bak pikaçu oyalanmadan süslenmeden hazırlan."

Aynı anda " Ben ve süslenmek"

"Bon vo soslonmok" dedik.

Sonra "Kocam seninkinden güzel olsun" diyerek birbirimizin saçlarımızı çektik.

Bu nerden çıktı derseniz. Annem demişti bize de. Böyle birşey varmış. Bir şeyi aynı anda söylerseniz birbirinizin saçını çekip kocam seninkinden güzel olsun denirmiş.
Bize de eğlence çıktı.

Buğlem gece gelirken eşyalarını da alıp gelmiş. Hemencecik hazırlandık. Çantamı ayarladım. Telefonlarımızı ve çantalarımızı alarak aşağı indik.
5 dakika sonra da abim geldi. Arabaya bindik. Buğlem hemen yastığını alarak uyku moduna geçti. Abimin arabasında, babamın arabasında, Derya teyzenin arabasında ve Hakan amcanın arabasında da Buğlem'e özel yastık saklıyoruz.
Benim içinde arabada çikolatalar saklı. Buğlemle ikimiz sakladık.

ANONİM BEYCİĞİM | YarıTextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin