Merhabalarrr ben geldiim. Uzun zaman sonra burada olmak biraz duygulandırdı. İlk göz ağrımı özlemişim. Ne kadar acemice yazıldığının bende farkındayım. Dediğim gibi düzenlemeye almayacağım, ilk yazdığım gibi kalsın.
Özel bölümlerimiz olucak demiştim. Sonunda yazmaya başladım bölümü. Sadece İlayda'nın ağzından değil 3 kızımızın ağzından da okuyacaksınız bölümü.
O zaman ne diyoruz iyi okumalarrr. Bol bol yorum yapmayı unutmayıın.~~
4 Sene Sonra
İlayda- BarkınSonunda bugünde davamızı kazanabildik. Elde etmiş olduğum bilgiler sağ olsun davamıza olumlu katkıları olmuştu.
Hakim'in "Çıkabilirsiniz" demesiyle Avukat Beliz ablayla birlikte mahkeme salonundan çıktık.
"Kazandık bu davayı da"
"Eh abla ben varsam tabi kazanırız" dedim.
Beliz abla benden 10 yaş büyük yani 33 yaşında. 5 aydır yanında staj görüyorum. 4 senelik eğitimimi bitirip 1 yılda staja başladım. Beliz abla işinde çok iyi bir avukat. Buğlemler sağ olsun onunla çalışmaya başladım. Tam anlamıyla avukat olduktan sonra da birlikte çalışmayı düşünüyoruz.
Beliz abla" Ee kazanmanın şerefine bir kahve içmeye gider miyiz?"
"Valla abla kusura bakma kahveye hayır diyemem ama benimkinin yanına gidecektim. Sözüm vardı"
"Ne kusuru bir tanem. Sonrada içeriz kahvemizi. Hadi bekletme seninkini"
"Ben gideyim o zaman. Görüşürüz abla"
"Görüşürüz canım"
Çantamı da odadan alarak adliyeden çıktım. Otopark kısmına doğru adımlamaya başladım. Bir yandan da çantamda arabanın anahtarlarını arıyorum. Sonunda anahtarı bulmamla arabanın yanına vardım.
Kilidi açıp arabaya bindim. Telefonumu alarak Barkın'a çıktığıma dair mesaj attım.
Arabayı çalıştırıp yola koyuldum. Elimdeki yüzüğe bakarak iç çektim. Bu yüzüğü takana kadar neler çekmiştik. Barkınla daha evlenmedik. Ben işimi tam anlamıyla elime almadan evlenmek istemediğimi söyledim. Barkın da bunu anlayışla karşıladı. Bir kez daha hayatımda olduğu için Allah'a şükrettim.
Geçen sene evlilik teklifi aldım. Evlilik teklifi benim için çok özel bir gündü. Canım sözlüm beni nasılda iyi tanıyor.Evlilik teklifinin üzerine 2 hafta sonra da söz kestik. Aldığım karardan pişman değilim. Zaten ciddi düşünüyorduk.
Ama isteme hiç kolay olmadı. Abim sağ olsun. Barkınlar 2 kez beni istemeye geldiler. Barkın sanki ilk gün ki heyecanıyla usanmadan 2.ye beni istemeye geldi. Abim nasıl yaptı becerdi bilmiyorum ama ilk isteme günü babamında aklına girerek "Kızımızı vermiyoruz" dediler ve gelenleri geri gönderdiler. Barlas eniştemin ağzına sakız olduk bizde. Tabi ki Buğlem'i istemeye geldiklerinde öcümü aldım. Hakan amcayla birlikte Barlas eniştemin ağzına etmiştik valla. Bir an korkmadı değil kızı vermeyeceğiz diye. 2. istemem daha komik.~
"Yaptığım kahveyi fincana boşaltıp tepsiye koydum. Tabiki de tuz koymadım. İlk istemede tuz koymuştum. Ama içemeden abim postalamıştı onları. Bu sefer bolca bal kattım. Ağzımızın tadı bir ömür bozulmasın diye. Buğlem misafirlerin kahvelerini götürdü. Banada damat beyin kahvesi kaldı.'İlo az bak Buğlem seni çağırıyor. Acilmiş birde'
'Abi Buğlem beni niye çağırsın. Daha demin yanımdaydı zaten.'
'Ne bileyim kızım . Tuvaletin orada bir bak işte'
'Off tamam'
Koşar adımlarla tuvaletin oraya gittim. Kapıyı tıktıkladım. Ses gelmedi.
'Buğlem'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3