İyi okumalarrr. Yıldıza basmayı unutmayınnn. Biraz düzenlemeler yaptım haberiniz olsunn<3
~~
Uyandığımda odamda olduğumu gördüm. Uyuyakaldığım da abim getirmişti beni muhtemelen. Saate baktığımda 7 olduğunu gördüm. Elimi yüzümü yıkadım. Üstümü giyindim.(İlayda'nın giydikleri)
Annemin Aras'ı uyandırdığını düşünerekten aşağı indim. Doğru tahmin etmişim. Kahvaltımızı ettik. Eşyalarımızı alıp dışarı çıktık. Buğlemde evden çıkıyordu. Arabaya bindik. Çok geçmeden okula vardık. Okulun son günüydü.
Telefonuma baktığımda kızlar kantinde olduklarını yazmışlardı.
Kantinin olduğu tarafa gittik. Erkekler de oradaydı.Aras " Selamun Aleyküm" diyerekten ortama giriş yaptı.
Erkeklerde " Aleykümselam" dediler. Muhabbet etmeye başladık.
Zil çaldığında hepimiz sınıflara dağılmıştık. İlk iki dersimiz tarihti. Buğlemle koyduk kafamızı uyuduk. Birinin beni dürtmesiyle uyandım.Barlas" Beden hocası seni çağırıyor. Maçlar hakkında konuşacakmış."
Buğlem kolumun üstüne yatmıştı. Uyandırmaya kıyamadım.
" Barlas sen benim yerime geçsen kolunu koy Buğlem uyanmasın" dedim.
"Tamam" diyerek yerime geçti.
Bende beden hocasının yanına gittim. Barkın da hocanın yanındaydı.
Hoca "Evet çocuklar 2 hafta sonra yani 17 Aralık cuma günü maçınız var. Rakip okulla maçınız olucak. Kızlar kızlarla erkekler erkeklerle yapıcak. Sizlere güveniyorum. Maçı kazanıcağız. Erkenden çalışmalara başlayalım çocuklar" diyerek yanımızdan ayrıldı.
"Herkesi çağıralım da beden dersinde antrenman yapalım" dedim.
"Tamamdır"
Sınıfa çıktığımızda gördüğümüz görüntüyle dona kaldık. Oha gerçekten oha yani 2 dakika yanlarından ayrıldık ne ara bu hale geldiniz kii. Buğlem'in kafası Barlas'ın kolunun üzerinde, Barlas'ın kafası Buğlem'in ensesinde. Sanki sarılıyorlarmış gibi bi pozisyondalardı. (Medyadaki fotoğraf).
Şöyle bir alıcı gözüyle bir baktım da yakışıyorlar bunlar hee. Zaten kaçamak bakışmaları gözümden kaçmış değildi.
İki dakikada nasıl bu hale geldiler acaba. Birkaç tane fotoğraflarını çektim."Şunlara baksana ne tatlılar"
"Aynen bi düşününce çok yakıştılar" dedi.
"Şunları uyandıralım hadi" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3