Hellooo. Ben geldiiim. Nasılsınız bakalıım. Tatiliniz nasıl gidiyor? Size kötü bir haberim var. Bugün göz randevum vardı. Göz numaram büyüdü. Ve doktor bir süre telefonu yasakladı bana. Bir süre bölüm gelmeyecek. Umarım anlayışla karşılarsınız. Şimdiden teşekkür ederim. Bölümü hızlı bir şekilde tamamladım. Umarım güzel olmuştur.
İyi okumalar.
Oy verip yorum yapmayı unutmayıın.~~
Güneş ışığının yüzüme vurmasıyla rahatsızca yerimde kıpırdandım. Yorganı kafama kadar çektim. Tam uykuya dalacaktım ki alarmım çaldı. İstemeye istemeye yerimden kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. Eşofmanlarımı üzerime geçirdim. Bugün rahat takılmak istiyorum. Zaten Berrin teyzelere giderken üzerimi değiştirip de gideceğim.
Çantamı da alarak aşağı indim. Peşime Aras'ta geldi. Güzelce kahvaltımızı edip evden çıktık. Buğlem 'in de gelmesiyle arabaya bindik. Şu ehliyetimi alayım ben bir o zaman Buğlem ile ikimiz gidip geleceğiz. İnşallah o günleri görürüz.Yarım saatin ardından okula vardık. Arabayı park edip okula girdik. Sınıflarımıza dağıldık. Çantamı sırama koyarak sınıftan çıktım. Kantine doğru adımlamaya başladım. Bir kahve alsam iyi olur. Kantinden kendime bir kahve alıp boş bir yere oturdum. Ardından yavaşça bizimkilerde gelmeye başladı.
Abim " Defne naklini aldırmış"
Ama ben demiştim dimi. Bu naklini de aldırır diye. Demek ki bu kadar kolay bizden vaz geçmiş.
Kayra " Ondan bu beklenirdi zaten"
" Aman neyse bizene. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir."
Ateş " Oo reisss"
"Eyvallah eyvallah" dedim gülerek.
Kayra" Ee ne yapacağız dershaneye yazılacak mıyız? Kendimiz evde çalışıyoruz ama yeterli kalmayabilir. "
Buğlem" Haklısın valla. İyisinden dershane araştıralım. Ona göre hepimiz yazılırız"
" Aynen öyle yapalım"
Zilin çalmasıyla sınıflarımıza dağıldık.
...
Öyle böyle derken okul bitti. Barkınla birlikte bizim eve doğru gidiyoruz. Eve gidip üzerimi değiştirip hemen çıkacağız. Berrin teyze ve babaanne bizi yemeğe bekliyormuş.
Eve gelmemizle hemen odama çıktım. Dolabıma şöyle bir göz gezdirdim. Off ne giysem ya. Böyle hanım hanımcık olmam lazım. Süslü gelin olmayalım. Düşüne düşüne en sonunda karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3