Hepinize merhabalarrrr. Nasılsınızzzz? Umarım iyisinizdirr. 2 bin olmuşuzzzz. Hepinize çok teşekkür ederim. Beni destekleyen desteklemeyen herkese çok teşekkürler. İyi ki varsınız. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Umarım beğeniyorsunuzdur. Uzunca bir bölümle geldim. Tahmin edersiniz ki bir çoğunuz gibi sınavlarım başlıyor. Yoğun bir döneme giricem. Bu süre zarfında bölüm gelmiyecek.
Bölümü oylayıp bol bol yorum yapmayı unutmayın<3~~
Yeni bir güne söverek günaydın. Okula gitmesek olmaz mı yaa. İçime Buğlem kaçtı sanırım. Her sabah söverek kalkıyorda.
Yataktan kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp işlerimi halledip çıktım. Kıyafetlerimi ayarladım.
Hemencecik üzerimi giyindim. Saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Bileğime de akıllı saatimi ve papatyalı bilekliğimi taktım.
Aşağı indim. Peşime Aras da geldi. Kahvaltımızı ettik. Dışarı çıktık. Buğlem de arabaya yaslanmış gene uyukluyordu. Allahım ya tipe bak.
Yanına gidip yanaklarını sıktım.
"Yaa İlo insan böyle mi uyandırılır"
"Kızım kaçta yattın sen ayakta uyuyorsun resmen"
"Hiç yatmadım desem"
"Yuh kanka sen dayak istiyorsun heralde. Eee tabi manitanla konuşcan diye canın çıkıyor. Eve gelince hemen uyuyorsun."
"Tamam kızma annee"
20 dakika da okula varmıştık. Arabayı park edip okula girdik. Bizim tayfa nerdeydi tabi ki de oturma yerlerindeydiler. Bizde sınıfa çantalarımızı bırakıp bizimkilerin yanına indik. Tabi Buğlem hemen sevgilisinin yanına gitmişti. Bende Asel'in yanına oturdum. Etrafa bakındığımda Barkın'ın olmadığını farkettim.
"Enişte Barkın niye gelmedi"
"Doktor randevusu varmış"
Eve geçince Barkın 'a yazmayı aklıma not ettim.
Ders zili çalana kadar öyle boş boş oturduk. Bugün kimse ayılamamış anlaşılan. Ders zili çalınca sınıflarımıza dağıldık. İstiklal marşını okuduk.İlk dersimiz ingilizceydi. Hoca sınıfa girdiği gibi ingilizce konuşmaya başladı.
"Good morning. How are you today?"
What dedin gülüm. Şaka şaka tabi ki de hocanın ne dediğini biliyorum. Hemen karşılık verdim.
"Good morning, teacher. "
"Bakıyorum da hala sınıf ayılamamış. Hadi bu ders serbestsiniz. Ama öbür ders hepinizi ayılmış bir şekilde görmek istiyorum"
Hocaya kimse cevap vermemişti. Çünkü herkes uyku moduna geçmişti.
Ee bende uyuyayım bari.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM BEYCİĞİM | YarıTexting
Teen FictionLahmacunuma aşkla bakarken bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. 0552...= Lahmacun mu browni çikolata mı? Mesajı görünce dudaklarımda ufak bir tebessüm belirdi. Siz= Ihıııı ben buna cevap veremem. Hikâyeme bir şans verir misinizz<3