11.Bölüm

2K 65 45
                                    

Hepinize iyi okumalarrr bacımsularrr. Oy vermeyi unutmayınnn. Kendinize iyi bakınn <3

~~

Dün birkaç saat daha mekanda takıldıktan sonra eve gelmiştik.
Şimdide de edebiyat hocasının sınıfa gelmesini bekliyoruz. Gelcek inşallah.
Tam tekrar saydırcakken hoca geldi. Yoklamayı aldı.

"Evett çocuklar 10 Ocak'ta sınavlarınız başlıyor biliyorsunuz. Sonrada yarıyıl tatiline giricez zaten bu yüzden performans ödevlerinizi vericem. Herkes 2 şer grup olucak. Kura ile belirliycez. 26 Aralık son teslim tarihiniz. Gmail üzerinden göndericeksiniz. "

Sınavlara daha 2-3 hafta vardı sanırım. Performans içinde 5 günümüz vardı.

" Kızlardan başlıyorum. Kızlar bir kağıt seçiceksiniz. Kağıtlarda erkeklerin isimleri  ve konunuz yazıyor. "

Sırayla hepimiz kağıt seçtik. Sırayla kimin çıktığını söylemeye başladık.

Buğlem " Barlas"

"Barkın"

Bir dakika ne! Barkın mı çıktı. Olamaz yaa. Ben çocuğun yüzüne nasıl bakıcam.

Kayra "Cem"

İsimlerin yanında konularda yazıyordu. Bize "Ahmet Mithat Efendi veya Ahmet Vefik Paşa'nın hayatları, edebi kişilikleri ve eserleri hakkında genel bilgi" bu konu gelmişti. Bir an önce bitirsek iyi olurdu. Sınavlara çalışmam lazım.

Zil çaldı. Hepimiz kantine indik.

"Hayırdır bücür suratın niye asık"

"Edebiyatçı gene kitledi performans"

Gülerek "Kolay gelsinn"

Çaylarımızı alıp masaya oturduk. Havadan sudan konuşuyorduk.

Buğlem "İloğğğğ"

" Efendimm"

"Şırfıntı Bade okuldan gitmiş"

"Ciddi misin"

"Hee arkadaşları konuşurken duydum. Ne zamandır görmüyordum da iyi oldu"

"Aynen iyi olmuş dayak yemeyi hazmedememiş demekkii"

Güldük.
  Barkın yanıma geldi

" Bugün kütüphaneye gidelim mi yavaştan başlayalım"

Tam olur dicekken bugün Hatice Sultanı ziyarete gideceğimiz aklıma geldi.

"Bugün olmaz Hatice ablayı ziyarete gidicez. Ama yarın olur okul çıkışı"

"Tamamdır o zaman"

Zil çaldı. Elimdeki çayı çöpe atacakken birine çarptım ve yarım olan çayım üzerine döküldü.

"Çok özür dilerim ya kusura bakma"

"Sorun yok İlayda"

Çayı üzerine döktüğüm kişi Alp'ti.

"Alp cidden kusura bakma ya görmedim seni"

"Sorun değil ama bir kahve içersek öğle arasında anlaşabiliriz" diyip göz kırptı.

"Ha bide çikolata"

Nerden öğrendi bilmiyom ama işi biliyordu çocuk.

"Pekala olur"

"O zaman görüşürüz"

"Görüşürüz"

Sınıfa çıktım. O sıra telefonuma mesaj geldi.

Anonim Beyciğim= Barkınla performans ödevi yapıcakmışsınız.

ANONİM BEYCİĞİM | YarıTextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin