22.Bölüm

1.6K 40 22
                                    

Merhabaa bacımsularrr. Nasılsınızz? Umarım iyisinizdir. Tatiliniz nasıl gidiyor?? Ne yapıyorsunuz bakalımm. Tatile gideceğimden dolayı bölüm gelmeyebilir. Pek müsait olmayabilirim. Elimden geldiğince bölüm yazacağım. Bölümü düzenlemeden atıyorum. Yanlışlar olursa söylemekten çekinmeyin. Bölüm atamazsam şimdiden özür dilerim. Tatil dönüşü telafi ederim.

Yeni bölümle karşınızdayım. Finale doğru yaklaşıyoruz. Hepinize iyi okumalar<3

~~
Hayat çok karışık. Kimi zaman nerde ne olacağını bilemiyorsun. Bakın bana önceden tek Buğlem vardı. Şimdi ise kocaman bir ailem var. Sevgili istemezdim. Ama biri beni o kararımdan vazgeçirdi. Pişman mıyım? Hayır.

Tavanla bakışarak derin düşüncelere dalmışken telefonumun titremesiyle kendime geldim. Telefonumu çekmeceli küçük dolabın üzerinden alıp ilk saate baktım. Saat daha 7.55'di. Sonra gelen mesaja baktım. Tabiki de biricik sevgilim yazmış.

Kumralım🖤= Günaydıınn sevgilimm

Siz= Günaydıın sevgilim

Kumralım🖤= Uyandınız mı bakim

Siz= Ben uyandım da

Siz= Bu cadılar uyuyor hala

Siz= Kesinlikle bir şerefsizlik yapmayacağım

Kumralım🖤= Hiç yapar mısın

Siz= Tabii ben kim yaramazlık yapmak kim

Siz= Bence sende sevgiline uyup yaramazlık yapabilirsin

Kumralım🖤= Seni mi kıracağım sarışınım

Siz= Haydi ben kaçtım. Kahvaltıda görüşürüz.

Kumralım🖤= Görüşürüz güzelim

Sinsi bir sırıtışla sessizce yatağımdan kalktım. Dünün intikamını alacağım. Umarım bu kulübeden sağlam çıkabilirim. Sakin adımlarla Buğlem'in ıvır zıvır valizine yaklaştım. Aradığım şey mutlaka burada olacaktır. Sessiz olmaya özen göstererek valizin içini karıştırdım. Vee işte aradığım şeyi buldum. Su tabancasıı. Su savaşı yaparız diye Buğlem 5 tane getirmiş. Artık nerden aklına geldiyse. Su tabancasını alıp sessiz adımlarla banyoya geldim. Su tabancasını suyla doldurdum. Bizimkilerin karşısına geçtim. Telefonumu da güzel bir yere yerleştirdim. Saksının yanına yerleştirdim. Böylece kızların tepkilerini çekebilirim. İlk önce sağ tarafta olan Kayra ve Buğlem'e sıktım. Ardından hızlı bir şekilde Defne ve Asel'e sıktım. Hepsi birden ayaklandılar.

Kayra" Ne oluyor lan"

Buğlem " Yaa noluyor"

Defne" Ayy o neydi "

Asel" Yağmur mu yağıyor? Çatı mı çöktü? Nerden geldi bu su. "

Hepsi aynı anda farklı şeyler söyledi. Hala karşılarında elinde su tabancası olan beni görmediler.
" Hee yağmur yağıyor. Çatı çöktü. Ordan geldi su" dememle hepsinin bakışları beni buldu.

Sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülümseme sundum. Ama pek fayda etmedi. Harekete geçeceklerini anlayıp saksının ordaki telefonumu alıp hızlı bir şekilde kulübeden fırladım. Eğer 3 saniye içerisinde kulübeden çıkmasaydım şuan selam okunuyor olurdu.
Bir elimde telefon diğer elimde su tabancası önüme bakmadan koşarken sert duvara tosladım. Ay pardon duvar dedim. Biricik sevgilimin kaslı vücuduymuş.

"Güzelim neyden kaçıyorsun böyle"

"Şuan sevgilini koruman lazım"

"Neyden?"

ANONİM BEYCİĞİM | YarıTextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin