Розіділ 4

92 16 28
                                    


★Тая★

Потріскували гілки у вогні. Кілька хвилин тому Рафаель пішов до нори.Знаючи, скільки ми сьогодні пройшли,можна сміливо казати,що він уже спить клубочком.

«Знову я приношу проблеми,»-ця думка не виходить у мене з голови весь день. Якби я встрягала в халепи хоча б трошечки рідше ,ніж мені потрібен кисень для дихання, брату жилося би куди спокійніше.

Щоб хоч ненадовго відволіктись від подібних гадок, я вирішила дізнатися про Джекі більше, ніж просто ім'я.
Я бадьоро підняла голову, спостерігаючи за тим, як вона встає і направляється до своєї нори.  Не зовсім  голосно, щоб не розбудити Рафа, (у нього чуткий сон) я окликнула дівчину.

–Що таке?-та намагалась сказати се дружелюбно, але щось її насторожувало.

Я вирішила про се промовчати.

–Джекі, розкажи щось про себе. Можливо, Рафу ти щось говорила, але я досі нічого крім імені про тебе не знаю, а за цю таємницю,якщо хочеш, можу роздати щось і про нас.

Дівчина повернулась і знову сіла біля вогнища, неподалік від мене.

–Ну добре, що саме ти хочеш знати?

–Скажи, Ворона, а звідки ти?

–Я вже багато повень живу як самітник, хоча й народилась у зграї. Можливо ти чула, що зграї називають на честь їх тимчасових ватажків. Думаю, немає сенсу казати, до чиєї зграї належала я, до того ж ,напевно ,вожак у ній уже змінився. Тодішній лідер був немолодий коли я йшла.

–Може й так. Здається,там кожен має  свою роль чи щось таке, наприклад хтось воює,хтось полює на здобич,дехто лікує та піклується про старших членів зграї.

Вона кивнула.

–Ага.Спочатку я вчилась на мисливицю. Мисливець для зграї не лише полює, а й інколи виконує функцію охорони.Та через якийсь час ми отримали знак від предків, що я маю стати цілителем. Цілителів в зграї двоє. Іноді вони беруть собі учнів. Мене почали вчити цьому ремеслу. Також я дізналась про різні хвороби,– вона розповідала це з харизмою і захопленням.

Джекі продовжила, відвівши погляд убік і легко посміхнувшись:
– Але не закінчивши навчання, я пішла зі своєї зграї.

–Пішла? Чому? Тебе вигнали?- співчутливо запитала я.

Наскільки мені відомо, іноді гібридів проганяють зі зграй.

Запах ВоліWhere stories live. Discover now