Розділ 5

92 15 13
                                    

★Рафаель★

Я прокинувся від прохолодного вітру, який дув мені в лівий бік ,тоді коли з правої сторони щось приємно гріло.Мене це не стурбувало,бо за запахом я одразу ж зрозумів ,що поряд спить Саламандра. Оговтавшись від сну, я встав, усіма силами намагаючись не розбудити руду. Нарешті вийшовши, я помітив ,що сонце лише сходить. Його промені були майже паралельні з горизонтом і сліпили мені очі. Посеред галявини були залишки багаття, присипані землею.

«Поки ніхто не заважає, потрібно щось вполювати. В такій-то тиші це буде простіше,»-розсудив я.

Пройшов приблизно на один чи два кілометра далі  місця нашої ночівлі, оскільки там, де були ми, вся живність вже  розбіглась. Я стишив ходу.Не виробляти зайвих звуків-моє покликання.

Я почув нав'язливий скрипучий спів якоїсь пташки. Принюхався. Це була сорока. Іноді мені прикро,що я не кіт. Вміння лазити по деревах зараз було би доречним.

Пройшовши ще трохи ,натрапив на запах ховраха.Нюх, разом з вітром, підказують, що звір все ще тут. Грузун сидів на корінні дерева за якийсь десяток метрів від мене та їв якесь зернятко чи горішок.

«Вітер дме мені в морду, отже мого запаху він не чує»

Підкравшись до майбутньої жертви, я  різко вистрибнув на неї та швидко перекусив їй горло. Його ще гаряча кров потекла мені до рота.

Поклав свою здобич біля сосни й прикопав землею, щоб приховати запах. Так їнші хижаки не зможуть знайти її.
Я пройшов ще трохи і побачив велику лісову галявину,котра скоріш нагадувала поле.Запах високих буйних трав, більшість яких були цілющі, забивав ніздрі та сильно пригнічував інакші аромати. Та з іншого боку тут ідеальне місце для проживання гризунів та кролів або,коли дуже пощастить,копитних.

«Можливо я зможу почути потрібні мені запахи, все ж одним ховрахом ми не наїмося,»-ввімкнув інстинкт збереження здоров'я та достатку групи я.

Почухрав вперед, пробираючись крізь високу траву.Її аромати все ще забивали мені ніздрі і ніякого віяння від здобичі я не міг уловити. Зате чув шурхіт сухої трави неподалік від мене, і сей шурхіт спричиняло щось живе та доволі велике. Можливо крупний заєць чи косуля. 
Я продовжив просуватись через трав'яну стіну,що відцвіла та пожухла.

Запах ВоліWhere stories live. Discover now