★Рафаель★
Ми швидко просувалися лісом до місця нашої першої зустрічі. Між нами пронісся прохолодний вітер. Скоро початок пори, яку зграйні гібриди називають Гололистом. В цей час люди називають наступаючу пору зимою.
Ліс набрав в себе нових фарб та ароматів.Все більше опалої, багряної листви лежить на землі. Цей самий яскравий коврик похрустує під моїми лапами.
Ми мовчки долали путь по морозній свіжій землі, в вовчій подобі. І на всяк випадок вже далі від людської дороги.
З запахів листя і дрібних тварин вирізнялися тільки травний,що йшов від рослин,зібраних Джекі.
Так, під спів зимуючих птахів, ми подорожували щонайменше 2 години. Далі Саламандрі урвався терпець через нашу мовчанку, і вона почала говорити та закидувати питаннями,з котрих багато були зовсім неумісними.
Вона іноді робить так.Теревенить про все, непомітно запитуючи за щось важливе для неї. А ти й не догадаєшся, що саме ця дівчинка в тебе випитує. Зі сторони важко навіть уявити, що настільки балакучий, і ,на перший погляд, відкритий гібрид, може вести бесіду,що насправді має під собою підтекст.
Смішно, коли хтось ,навіть не здогадуючись про щось таке, каже, що балакучість Таї означає розумову недієздатність рудої.Це далеко не так. Моя сестра не дурна, а дуже навіть хитра. Щоправда ,не завжди обачна.
–Джекі, на що ти краще полюєш?
–А які трави ти збирала?
–Від чого вони допомагають?
–А навіщо вони конкретно нам?
–Від порушення яких таких правил можуть прогнати зі зграїРуда закидала цілительку питаннями. Від їхньої кількості може розболітися голова. Щоб це не продовжувалося вічно, я втрутився:
–Може все ж будеш задавати питання не так часто?Руда вовчиця посміхнулась, вийшовши з думок,і тихо кивнула.Ворона глянула на неї з деякою цікавістю.
–То що саме ти хочеш знати в першу чергу?
–Ну...Напевно... Ну...,–Саламандра підшукувала слова, не знаючи відповіді.
–Нічого конкретного, просто сьогодні вона більше не може мовчати.–пояснив я.Тая глянула на мене з подивом,та її реакція була проігнорована,–Говорить щоб заповнити пустоту.
Саламандра поглянула прямо. Прямо в ліс, де лише дерева трохи погойдувалися.
Про щось задумалась.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Запах Волі
FantasiaПоки люди розказують вигадані історії та легенди про перевертнів, гібриди, напів вовки напів люди, живуть у глибинах лісів з іншими такими ж "нереальними" створіннями. Їм доводиться виживати в сутичках з людьми та іншими напів вовками. Рафаель та й...