★Рафаель★
–То ти розкажеш, що з тобою трапилося?
–Не твоє діло,–тихо буркнув Тінь, відвернувшись.
Я задумався. Як на того, хто лежить весь побитий та слабкий ,він занадто грубий до своїх рятівників.–Скоріше за все, так. Але все ж якщо ти побився з кимось тут, в місті, то нам ця інформація пригодиться пізніше.
Той щось бурмоче у відповідь, але врешті каже:
–Може якось потім розкажу.Не зараз.Я не став допитуватись, натомість перейшов до іншого боку цього ж питання. Сама звичайна хитрість.
–Тоді ти казав ,що залишишся там тому, що в тебе ще є деякі справи. А тут ти опинився в такій ситуації через нові проблеми?
–Мовимо так: я не закінчив ту справу. Точніше, вона перекочувала сюди. Байдуже.
–Тобто, навіть коли ледь можеш стояти на лапах, ти звідси не підеш, тому що тебе не добили до кінця?–задумано спитала Саламандра.
–З причиною ти трохи не вгада...
–Суть та сама, всього лиш змінила формулювання. –перебив його я і продовжив,–Звідки така схильність до саморуйнування та мучеництва?
Голос Зака звучав досить роздратовано:
–Я не...–Мені, чесно, теж хотілось би послухати його цікаву історію, але дайте цьому бідоласі спокій хоча б сьогодні. Прийдемо в ліс- тоді допитуйте скільки влізе,–Джекі прийшла до нас та сіла поряд,–нехай відпочине, нам завтра ще багато треба пройти, що з його ранами буде досить таки проблематично.
Я неохоче з цим погоджуюсь та сідаю ближче до Таї, щоб Джекі сіла до Тіні і, якщо потрібно, перевірила його рани.
Роздратування Зака вмить зникло, а на обличчі з'явилось щось схоже на інтерес чи навіть здивування. Я бачу його таким вперше.Зак вигнув бров та спитав, дивлячись то на мене, то на Джекі:
–Швидко ж ви здружилися; тоді ледь терпіли один одного.Ніхто на це ніяк не відповів, а той спокійно ліг назад.
Тоді я намагався позбутися Ворони чим скоріше, а зараз –я просто змирився з її присутністю. До того ж, я б збрехав, сказавши, що вона непотрібна нам. Навики цілителя завжди в попиті є корисними, а ще Джекі знає про життя в клані більше ніж ми ,і...Я в цьому ще не повністю впевнений, але думаю, їй можна вірити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Запах Волі
FantasíaПоки люди розказують вигадані історії та легенди про перевертнів, гібриди, напів вовки напів люди, живуть у глибинах лісів з іншими такими ж "нереальними" створіннями. Їм доводиться виживати в сутичках з людьми та іншими напів вовками. Рафаель та й...