Y/n:in pov:
Wow olen nyt tuon hattarapään tyttöystävä, en ehkä kestä. Tuo ihanuus antaa minun jopa asua luonaan. Rakastan sitä söpöliiniä. Makaan porkon sylissä katsomassa elokuvaa Porkon huoneessa. "Pitäiskö mennä nukkuu" Kysyn. "Joo mennää vaa, huomen pitää mennä sit 12.00 studiolle." Joonas sanoo. "Tuleeks olli.." Kysyn hieman pelokkaana. "Tulee, mut ei hätää, voin vaik pitää sun kädestä koko ajan" Tuo sanoo ja antaa pusun poskelleni. Halaan tuota. "No öitä" Sanon hymyillen ja lähden kohti sohvaa. "Mihin sä meet höpsö" Joona kysyy ja naurahtaa. "Sohvalle" Sanon. "Älä nyt sinne mee, mun viereen mahtuu" Joonas sanoo ja hymähtää. "Hups" Sanon ja naurahdan. Käperryn Joonaksen viereen makaamaan. Menen kyljelleni, selkä kohti Joonasta. Kohta tunnen kuk tuo ihana hattarapää tulee minuun kiinni niinkuin lusikka asentoon. "Oot ihana" Tuo kuiskaa korvaani. Puristan Joonaksen kättä.Tunnen pehmeät huulet omillani. "Huomenta"
Joonas sanoo. "No huomenta" Sanon ja hymyilen. "Tiiäks sä mitä kello on?" Joonas kysyy. "Öö jotai 9.00?" Vastaan. "11.00" joonas vastaa ja naurahtaa. "MITÄH, en mä ikinä ehi meikkaa, vaihtaa vaatteit ja syödä!" Sanon hieman paniikissa. "Ei hätää" Joonas sanoo, ottaa kädestäni kiinni ja vetää minut olohuoneen sohvalle. "Laitoin sun meikit tohon sohvapöydälle, tein aamupalaa joka on keittiössä ja valkkasin sulle vaatteet" Joonas sanoo ja halaa minua takaapäin. "Joonaaass, oot vaan liian ihana" Sanon ja annan pitkän pusun tuolle. "No eipä mitään, vaiha vaikka vaatteet ni haen sulle aamupalan keittiöstä" Joonas sanoo. "Mut mun vaatteet on Nikolla" Kysyn hämilläni. "Nii so?" Joonas kysyy ja vinkkaa silmää. Katson mitä hän on valinnut minulle. Äh tietenkin. Joonaksen huppari ja verkkarit. "Naurahdan" "Mikäs nyt naurattaa" Joonas kysyy hymyillen. "Oot aika söpö" Sanon. "No duh" Joonas sanoo. Aloimme molemmat nauraa.Joonaksen pov:
Y/n menee huoneeseeni vaihtamaan vaatteet.
Vien hänelle kananmunaleivän odottamaan sohvapöydälle. Näen kuinka hän tulee takaisin minun vaatteet päällä. Vähänkö tuo nainen on ihana! Y/n ja minä söimme yhdessä ja juttelimme vähän niitä näitä. Y/n alkaa meikkaamaan. Minulla ei ole aavistustakaan mitä hän tekee. Onko tuo joku sormenpuristin? Sanon ja katson hämmentyneenä tuota outoa laitetta. "Se on ripsentaivutin, jos sä sitä mietit" Y/n sanoo ja nauraa. "Aa joo tietenkin" Sanon ja naurahdan. "Okeip, oon valmis, lähetääks?" Y/n kysyy. "Juu mennään" Vastaan. Puemmen takit ja kengät, sitten suuntamme autolleni. Menemme autoon sisään. "Mua vähän jännittää se Ollin näkeminen, en oikeesti haluu enään sen tapahtuvan kertaakaan" Y/n sanoo apeana.
"Y/n, ei hätää, en anna sen tehä sulle mitään!" Vastaan. "Kiitos joonas, tietääks muuten pojat Ollista?" Kysyn. "Jotkut tietää kai siitä ekasta suudelmasta, mut ei siitä toisesta jutusta..." Kerron. "O-okei, koska mun pitää varmaan kertoa Nikolle" Y/n sanoo taas hieman apeasti.
"Voin tulla sun mukaan sit kertoo" Joonas sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. "Kiitos" Y/n sanoo ja hymyilee söpösti.Olemme perillä. Astumme ulos autosta, kävelemme studion ovelle. "Ootko valmis" kysyn Y/n:iltä. "Joo oon" Y/n vastaa ja ottaa kädestäni kiinni. Avaan oven ja näen sisällä Nikon, Joelin, Tommin ja Aleksin. Menemme sisään. "Sup jätkät" Huudan jätkille. "Moro!" Tommi huudahtaa. Istumme y/n:in kanssa sohvalle kahdestaan. "Olli puuttuu viel" Aleksi sanoo. "Haluuks et kerron Nikolle, ni sun ei tarvii stressata" Kuiskan Y/n:ille. "Okei, kiitos" Y/n vastaa. "Tuuks niko käymää tuol toises huonees" Sanon Nikolle. "Joop" Niko vastaa.
Y/n:in pov:
Joonas ja Niko lähtevät keskustelemaan. Olen yksin jätkien kanssa täydessä kiusallisessa hiljaisuudessa. "No mites teil menee" Aleksi kysyy vilkuillen kaikkia. "No eipä ihmeempii" Joel vastaa. Ja hiljaisuus jatkuu. Hiljaisuuden rikkoo kuitenkin....Olli. Olli juoksee ovesta sisään. "Moooiiii" Olli huudahtaa ja laittaa takkinsa naulakkoon. "No moro!" Tommi sanoo. Olli istuu viereeni. Minua ahdistaa, tiedän kyllä ettei hän voi tehdä minulle mitään koska huoneessa oli kolme muutakin, mutta ahdisti silti. "Moi y/n" Olli sanoo hymyillen ja laittaa kätensä reidelleni. "OLLI MITÄ VITTUA" Kuuluu nikon huuto toisen huoneen ovelta.Lukeeks kukaan tätä enää?
Tai siis onks teil kiinnostust lukee?
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️