Y/n:in pov:
Avaan silmäni. Missä oon. Viimeisimmät muistoni olivat metsästä, olin menossa kauppaan, mutta sitten kävi noh näin. Istun jossain penkillä köytettynä. En pydty liikkumaan ollenkaan. Katson ympärilleni, en tiedä yhtään missä olen. Kun nyt tarkkaan mietin, tässä paikassa on jotain tuttua. Tuo sohva, harmaa, pieni, hieman likainen, oon istunu tossa joskus. Taulu! Siinä on joutsenia järvessä, oon varmasti nähny ton ennenkin. Mutta kun katsoin keittiöön. Näen pöytäliinan, silloin mieleeni tulee muisto.(Y/n muistelee)
Olemme päässeet kaupasta kotiin. "Tuu katto, laitoin tän pöytäliinan mikä me valittiin kaupassa" Tuo ihana poikaystäväni sanoo minulle. "Hmm ehkä" Vastaan hymyillen. "Eli voitais ottaa tää?" Hän sanoo. "Mmm no joo" Vastaan. "Tai niin en tiiä sopiiks tää meijän keittiön väreihin" Hän sanoo. "Nii totta, tai sillee sopiiks se nyt muutenkaa mihinkää" Sanon. "Niin, se ei oo niin hieno" Poikaystäväni sanoo taas. "se on hirvee" Sanon pidätellen naurua. "Niin, niin on" Hän vastaa. Alamme molemmat nauramaan. Nauramme kauan.Ei ei voi olla, tää...tää on...... "Pitkästä aikaa" Kuulen tutun äänen takaatani. "S-saku" Sanon kauhuissani. "No hei kultaseni" Saku sanoo virnistäen. Kokoan itseni. "Päästä. Mut. Pois" Sanon pokkana. "Voi mutta miks ihmeessä?" Saku sanoo hymyillen. Hän nappaa keittiön pöydältä viinilasin. "Mitä sä haluut musta?"
Kysyn. Yritän pysyä vahvana, sillä jos saku näkisi minun pelkäävän hän käyttäisi sitä hyväkseen. "Voi mun rakas Y/n, haluun sut" Saku sanoo tullen koko ajan lähemmäs minua.
"Mä en oo sun rakas, ja miten niin haluut mut?" Kysyn. "Voi tuut kyllä olemaan, muistatko mitä mä aina sanoin sulle" Saku sanoo virnistäen. "Öömm en?" Vastaan.
"Muistele sitä päivää kun me ensimmäistä kertaa harrastettiin seksiä" Saku sanoo ihan pokkana. "Hyi en haluu" Sanon Sakulle.
"muistele vaan mitä mä sanoin" Saku sanoo ja istuu pöydälle. Alan miettiä, saku ottaa huikan viinistään. Silloin mieleeni tulee sakun sanat:
Y/n mä rakastan sua, ja elämäni parasta seksiä saan sun kanssa! Ei, ei, ei, hyyiii
"Sä siis haluut pan-" Aloitan. "Bingo" Saku sanoo."Siis etkö haluu mitään muuta kun yhen pienen seksi hetken?" Kysyn hämillään. "Voi voi voi, en puhunut vaan yhdestä kerrasta" Saku sanoo. "Ei, en suostu, ees yhteen kertaan" Sanon. "Y/n, Y/n, Y/n, kyllä sä suostut" Saku sanoo hymyillen. "Odotas" Saku sanoo. Hän kävelee etuoven luo ja lukitsee sen avaimella, sitten hän kävelee takaoven luo ja tekee saman. Hän laittaa avaimen taskuunsa. Eli minulla ei ole mahdollisuuksia päästä pois. "Sä et selvii tästä, Joonas ja muut jätkät tulee etsimään mua" Sanon vihaisesti. "Oot väärässä rakas" Saku sanoo. Hän hörppää taas viinilasistaan.
"Anna sun puhelin" Saku käskee. "En" Vastaan pokkana. Saku kaivaa taskustaan veitsen. "No vittu fine!" Huudahdan ja kaivan puhelimen taskustani. "Ja salasana on?" Hän jatkaa.
Olen vain hiljaa. Hän ottaa agressiivisesti kädestäni kiinni ja painaa peukaloni puhelimeen, se aukeaa. Hän tekee jotain puhelimellani mutta en tiedä mitä. Hetken näppäilyn jälkeen hän näyttää puhelintani, hän on minun ja Joonaksen viesteissä. "Lopeta!" Huudan ja yritän rimpuilla pois tuolista. Eipä onnistunu. Saku alkaa kirjoittaa viestiä.
"Rakas Joonas, tarviin vähän taukoa nyt. Oon ihan kunnossa ja näin. Lähen vähänniinku lomalle. Älä tuu ettimään mua. Eikä silleen oo mitään ihmeellistä mutta haluun nyt olla yksin. En tuu vastaamaan sun viesteihin nyt hetkeen. Nähdään, kai. T: Y/n" Saku selostaa samalla kun hän kirjoittaa viestiä. "E-et sä voi tehä näin" Sanon. Tunnen kyyneleen poskellani. Ainoa ajatukseni nyt on Joonas, tuntuu pahalta hänen puolestaan. Rakastan häntä enemmän kuin ketään maailmassa ja nyt hän luulee tehneensä jotain väärin, koska halua pitää etäisyyttä. Tunnen lisää kyyneleitä poskillani."Mä en tuu koskaan makaamaan sun kanssa ton teon jälkeen!" Huudan Sakulle päin naamaa. Ei en oikeesti huutanu. Olisin halunnu, ette tiiäkkään kui paljon. Päädyin kuitenkin siihen että olisi parempi uskotella että rakastaisin häntä, jotta hän päästää minut pois tuolista ja voisin päästä pakoon.
——————————————————————————Vaik tiiän et tää on vaa tarina
ni tota viestii Joonakselle oli tosi ikävä kirjottaa, sillee tuntuu pahalt :D
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️