8. EN VALEHTELE OKEI

252 11 0
                                    

Ollin pov:
Voi vittu. Nyt oon kusessa. "OLETKO SÄ VITTU MENNY RAISKAAMAAN MUN SISKON" Niko huutaa ja katsoo minua niin murhaavasti etten ole ennen nähnyt mitään noin pelottavaa.
"Öööööö" Ainoa asia mitä saan suustani. Huomaan kuinka Y/n:in poskella valuu kyynel.
"Vastaa mun kysymykseen!" Niko huutaa.
"En, Y/n halusi" Vastaa. Oli pakko valehdella, en voinut muuta. "Enkä pyytänyt!" Y/n sanoo ja alkaa itkeä. "Miten kehtaat väittää että Y/n olisi PYYTÄNYT" Joonas huuta vihaisesti ja juoksee halaamaan Y/n:iä. "Olli, nyt sä menit liian pitkälle!" Niko huutaa ja juoksee ulos studiolta. "Tule Y/n" Joonas tuhahtaa ja nostaa Y/n:in syliinsä ja kantaa ulos. "Olli, miten ees kehtaat" Aleksi sanoo pettyneesti. "Aleksi älä nyt säkin" Aloitan, mutta Aleksi ehti jo Lähteä.
"Tule Joel, mennään" Tommi sanoo joelille. Hekin molemmat painelivat ulos studiosta.
Mitä olen tehnyt. Aloin itsekkin itkeä.

Y/n:in pov:
"Hei hattarapää, voit laskee mut alas" Sanon joonakselle hieman vielä itkien, mutta silti hymyillen. Joonas laskee minut alas ja avaa minulle auton oven. Aika söpöä. "Kiitos" Sanon tuolle Ihanuudelle ja istun autoon. Joonas kiertää toiselle puolelle autoa ja kapuaa itsekkin kyytiin. "Ootko okei" Joonas kysyy.
"Oon mä nyt ku oon sun kans" Sanon ja hymyilen. "No hyvä" Joonas sanoo ja hymyili itsekkin. Lähdimme ajamaan Joonaksen luo.
Matkalla juttelimme lähinnä siitä kun Joonas kertoi kun ampui joskus vesipyssyllä poliisia. Nauroimme paljon. Pääsimme perille. Kävelimme taas portaat ylös ja joonas avasi kotinsa oven. Joonas meni käymään vessassa. Olin pienenä soittanut kiraraa joten halusin kokeilla soittaa Joonaksen kitaralla. Aloin soittaa "Fever" nimistä biisiä, lauloin siinä samalla.

Joonaksen pov:
Astuin ulos vessasta ja mitä näinkään. Y/n soitto kitaraani super hyvin ja lauloi kuin enkeli! "Wow! Oot vaan niin hyvä" Sanon
Y/n:ille. "Hehe kiitos" Tuo enkeli vastaa.
"Voisiks opettaa dark siden? Oon aina halunnu oppii soittaa sen!" Y/n sanoo innoissaan. "Miten ees voisin kieltäytyä" Sanon ja istun hänen viereensä. Harjoittelimme melkein 2 tuntia. "Okei y/n kokeile" Sanon rohkaisevasti. Hän alkoi soittaa. Virheetöntä, en ole yllättynyt, hän on niin lahjakas. "Y/N OOT LOISTAVA" Huudahdan. "Kiitoosss" Hän sanoo ja painaa pusun huulilleni. "Haluuks nyt kattoo vaik leffaa ja tilata ruokaa" Kysyn. "Joo miks ei!" Y/n vastaa. "Tilataanko sushia" Huudahdamme yhteen ääneen. "Joo" sanomme taas yhteen ääneen. Alamme molemmat nauraa. "Tää on jo aika söpöö" Y/n sanoo. "Tiiäks mikä on söpömpää" Kysyn ja virnistän. Otan äkkiä paitani pois ja sitten
Y/n:in. Siirryn Y/n:in päälle ja alamme suudella kiihkeästi. Yhtäkkiä ovi aukeaa ja sisään ryntää Niko. "ÄH NIKOO" Y/n huutaa ja peittää tyynyllä itseään. "Woow" Niko sanoo ja kääntyy äkkiä toisin päin. "Vähän yksityisyyttä pliis" Sanon ja laitan paitani päälle. Hetken päästä Niko kääntyy taas meihin päin ja virnistää. "ÄH NIKO LOPETA JO" Y/n sanoo hermostuneesti.

Y/n:in pov:
Holy fack toi oli noloa. "Miksi helvetissä sulla on avain tänne" Sanon veljelleni. "Hain sen Joelilta, mulla on katos tärkeää asiaa. Ens kerralla kyllä koputan, sain traumat" Niko sanoo ja virnistää TAAS. Pyöräytän silmiäni.
"Asiaan siis, ellette haluu jatkaa hommianne"
Niko sanoo ja virnistää vittu taas. "NIKO JUMALAUTA! Sano asias" Huudan. "Chill out sis" Niko sanoo ja istuutuu sohvalle. "Eiku nii hyi" Niko sanoo ja nousee äkkiä sohvalta ja istuu lattialle. "Ugh oliko sulla sitä asiaa vai ei!" Kysyn. "Ainii oli" Niko sanoo. "No kertois jo" Joonas sanoo kärsimättömästi. "Nii joo, päätin et tää Olli juttu pitää selvittää, joten kerroin jo kaikille et me tavataan vartin päästä studiolla" Niko sanoo ja menee jo pukemaan vaatteitaan.
"Wait, sä kerroit kaikille mitä! Et sä voi vaan pakottaa Y/n:iä sinne" Joonas sanoo puollustavasti. "Tää on pakko selvittää jos me halutaan tän loppuvan" Niko sanoo. "Tossa tavallaan on järkeä, ja mä kyllä pärjään kunhan sä oot mun kans" Sanon ja katson Joonasta.
"Ooks sä varma?" Hän kysyy. "Joo oon mä" Vastaan. Mekin puemme ulkovaatteet. Joonas ottaa minua kädestä kiinni ja sitten lähdemme autolle. Lauleskelemme ja kuuntelemme musiikkia koko matkan. Joonas parkkeerasi auton. "Mua vähän jännittää" Sanon. "Ei hätää, pidän sun kädestä kii koko ajan" Joonas sano.
"Oot niin ihana, kiitos" Vastaan. Kävelemme studion oven eteen ja pysähdymme hetkeksi. Vedän syvään henkeä ja avaan oven. Sisällä on jo kaikki muut. Istumme joonaksen kanssa vähän kauemmas muista. Hetken on pieni kiusallinen hiljaisuus. "Noh alappas Olli jo selittää" Niko sanoo ja katsoo Ollia vihaisesti.
"Nokun minä.....minä...." Olli aloittaa.
"Kerro totuus, olet ihastunut Y/n:iin vai mitä?" Joonas kysyy. "Ei, en ole!" Olli tiuskaisee.
"Olli me kaikki tiedetään että toi on vale" Aleksi sanoo. "Ei ole, vannon" Olli sanoo ja katsoo hieman surullisesti muita. "Älä valehtele" Joelkin sanoo. "EN VALEHTELE OKEI! Mua kiristettiin, mut pakotettiin tähän. Mun perhettä uhattiin ja mulle sanottiin että jos en raiskaa Y/n:iä ja yritä pilata sen ja Porkon suhdetta niin mun perhe tapetaan. ja en tykkää Y/n:istä vaan TYKKÄÄN ALEKSISTA!" Olli huutaa ja alkaa itkeä.
"O-Olli...."

No comment

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now