35. Kotibileet

139 15 4
                                    

Y/n:in pov:
Ollaan Joonaksen kaa matkal Alkoon. Meil oli aika kiva 1,5h sessio. Ei siitä sen enempää.
Saatiin ittemme ylös ja lähettiin siis Alkoon.
Päästiin perille ja mentiin sisään. Päätettiin sit ottaa ihan perus kossuu. Otan kossun käteen ja kävelen kassalle. Myyjä piippaa juoman. " se tekis 29,95€" Myyjä sanoo. "Juuu" Sanon ja otan korttini esiin. Joonas juoksee takaatani ja antaa korttinsa myyjälle. "Siinä" Joonas sanoo myyjälle ja tarttuu kädestäni. "Saakelin hattarapää" Kuiskaan Joonakselle. "Et sä saa maksaa, totu siihen" Joonas sanoo ja antaa pienen pusun otsalleni. Myyjä ojentaa pullon minulle ja antaa vielä kuitin. "Kiitos" Sanon ja alan kävellä Joonaksen kanssa pois kaupasta.
Pääsemme autoon ja suuntaamme kotiin. Jätkät tuleeki pian.

Joonaksen pov:
Nonii päästii kotiin. Meil on kauniita shottilasei, jotka pistettiinki pöydälle. Kaadettii niihi shottei. "Pitäiskö olla tänää vastaa tai juo, muiden jätkien kaa" Ehdotan Y/n:ille.
"Uu kuulostaa kivalta!!" Y/n vastaa innostuneena. Naurahdan ja kävelen halaamaan Y/n:iä. Siirryimme istumaan sohvalle. Tunnen Y/n:in käden poskellani. Käännyn katsomaan, näen Y/n:in tulevan lähemmäs. Hän tulee puolimakuuasentoon päälleni ja suutelee minua pitkään. Sit tunnen kuinka hän laittaa kätensä hiuksilleni. Rakastan sitä kun joku koskee mun hiuksiin. Vihdoin Y/n irtautuu suudelmasta. "Mun hattarapää" Y/n sanoo ja jää makaamaan päälleni. "Rakastan sua" Sanon Y/n:ille. Voisin olla tässä ikuisesti.

"Selvä" kuulen äänen läheltäni. "Ei ne panekkaa" Kuuluu taas. "Onneks" Kuuluu kolmaskin ääni. Avaan silmäni. Näen muut jätkät katsomassa vierestä kun Y/n makaa päälläni nukkuen. "Y/n....herää" Sanon varovasti. Y/n säpsähtää hereille. "Ei hätää" Naurahdan tuolle söpöliinille. "Mut mitä vittuu teette tääl, puhutte, tai vittu tölläätte?" Kysyn vittuilevalla hymyllä.

Joelin pov:
Huppsss. Pitäskö tohon vastata. "Nooh. Yksinkertasesti tultiin mun avaimilla" Aloitan.
"Ainii, unohin et sult löytyy semmoset" Joonas sanoo. "Joop, sit luultiin että te panitte!" Niko huutaa ihan intona. "Nikoooo!!!" Y/n huudahtaa veljelleen. "Eiku-" Niko sanoo, mutta ei taida keksiä tekosyytä. "Joo ei tarvii kertoo enempää" Porko ilmoittaa. "Ja jäätiin tähän nyt vaan kattelee ku sä siinä nautit sun tyttöystävän alla olemisesta" Tommi sanoo ylpeänä. "Joo eiköhä tää ollu tässä, nyt vittu sitä viinaa" Joonas huutaa. "SANO ET JÄÄKAAPIS ON BISSEE??!" Huudan. "On on. Mut nyt vedetää kossuu" Joonas sanoo. Noh seki käy. Mut ikävöin mun bisseä :(

Y/n:in pov:
"Boyyss, me ollaan sit vastaa tai juo" Huudahdan iloisesti kaikille. "Jes!" Aleksi huutaa. Kaikki istuvat alas ja Joonas ottaa shotit esille. "Okei kuka aloittaa?" Joonas kysyy. "Hmmm, mä voin" Joel ilmoittaa. "Joo!" Niko sanoo. Joel on hetken hiljaa ja miettii. "Joonas, millon viimeks oot pannu Y/n:iä?" Joel ilmottaa. Nii mikä vittu oli??? Toisaalta kysymyksen esitti Joel ni en ees ihmettele.
"Ehhhhh" Joonas päästää suustaan ja tarttuu shottiin. Hän vetäisee sen. "Äähhh" Joonas huudahtaa. "Oli vissii vähän väkevämpää" Naurahdan. "Okei nyt mä!" Olli huudahtaa.
"Joel, sano sun body count" Olli sanoo naurahtaen. Joel laittaa käden suunsa eteen.
"No vastaisin, mutta en oo laskenu.." Joel ilmoittaa. "No sit se ois shotti" Hattarapää naurahtaa. Kaikki me aloimme nauramaan. Joel ottaa shotin käteensä ja vetää sen. Yhtäkkiä hän pomppa vain ilman. "Ääää"Joel karjaisee. Kaikki me aloimme nauramaan. Yhtäkkiä alkoi tuntua outo tunne.....ihanku..en sais henkee. Yhtäkkiä silmissäni pimenee ja mätkähdän lattialle.
———————————————————————————

Oh noh. Semmosta, muistakaa muuten
antaa tähtiä!? :D

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoOnde histórias criam vida. Descubra agora