Y/n:in pov:
Juoksen metsään. Istun puun juurelle ja alan itkeä. En voi uskoa etta Vilma teki niin, enkä varsinkaan ettei Joonas huomannut sitä. Miksei Joonas tajua? Onko se oikeasti niin tyhmä? Mä en voi uskoa tätä. ja sen kans pitäis mennä naimisiin. Ja miten Vilma voi tehdä näin minulle? En ois uskonu. No mä en ainakaan mene sinne bileisiin. Joonas saa pitää kivaa Vilman kanssa.Joonaksen pov:
No kai Y/n:illä oli tähän joku syy. En vain tajua että mikä. Nojaa, kai se meni näkemään jotain sen kaveria? "Porkoliini, otetaan selffie" Vilma sanoo ja naurahtaa kimeästi. Poseeraan äkkiä jotenkin. "Luulenko vaan vai onks tässä nyt jotain mitä me ei tajuta?" Ei vastausta. Käännyn katsomaan Vilmaa. Hän vain chattailee kavereilleen, ei edes kuuntele. Kurkkaan takapenkille nähdäkseni kuunteleeko Joel. Hän nukkuu. ARGH. "JOEL" Huudahdan. Joel säpsähtää hereille. "En juo kaljaa mitenniin" Joel mumisee säpsähtäen ylös. "Joel, vaikuttiko Y/n kireältä" kysäisin uniselta joelilta. "Häh kuka Y/n" Joel mumisee puoliunessa. Huokaisen. "Y/n, mun kihlattu" Sanon aika elämään kyllästyneesti. Yhtäkkiä Vilma pudottaa puhelimensa maahan ja kääntyy minua kohti. "OOTTEKS TE KIHLOISSA" Vilma kysyy ihmeissään.
"Joo? Y/n esitteli kaikille sitä sormustaki?" Vastaan hämillään. "Aaa luulin et se oli vaan kirppis löytö" Vilma sanoo ja naurahtaa ärsyttävästi. "Mmm ei ollu" Sanon, ja tajuan. Y/n oli oikeessa.. Vilma käyttäytyy loukkaavasti sitä kohtaan. Voi ei, mitä oon tehny. Käännän pian auton. "Porkkana, mitä sä teet" Vilma sanoo ja törröttää huuliaan. "Käännän auton ja haen Y/n:in, kyllä, ainoon naisen jota rakastan'tai josta ees välitän. Vilma ei sanonut minulle enään sanaakaan.
Y/n:in pov:
Olin itkenyt jo kaksikymmentä minuuttia. Äh ihan sama. En oottanukkaan et Joonas palais, sil on varmaan kivaa Vilman kans. Mä lähen kotiin. Nousen ylös ja kävelen kohti tietä. Tien varressa olikin jotain tuttua.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sori ku pidin taukoo, mut onks mun vielä aktiivisii lukioita?
Ku jos ei oo ni en tiiä jatkanko enää?
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️