Y/n:in pov:
Pitkän nettiselailun, googlauksen ja kyselemisen jälkeen oon saanu päätettyä paikan. Tai pitää viel varmistaa et se on ok Joonakselle. Nyt mun pitäis ettii itelleni mekko! Hmm, valkonen? Joo. Ehkä jotain pitsiä? Röyhelöä? Laahus? Huntu? Ja googlaus alkaa taas.Googlailin paljon kaikkea. "Valkoinen häämekko" "wedding dress" "hää huntu" ja paljon muuta. Löysin aika hyviä vaihtoehtoja! Mutta minkä näistä nyt ottaisi? En voi kysyä Joonakselta, hän ei saa nähdä mekkoa?
Uu ehkä pyydän Nikon tänne kun Joonas on poissa! Hän saa auttaa mua! Päätän heti soittaa Nikolle.Puhelu:
Niko:
Sup systeriY/n:
Mooi Nikoliina, tuuks tänne tarviin apuu, ja on uutisia.Niko:
Uu okei selvä! Tuun kymmenes minuutisY/n:
Hyvä, nähään!Niko:
Juu moiJes Niko tulee! Kerron myös kihlauksesta hänelle. Joonas sanoi että se on ok että kerron yksin Nikolle. Kunhan kerrotaan muille yhessä.
*kop kop kop* Kuuluu ovelta. Juoksen ovelle. Avaan oven ja näen oven takana hymyilevän Nikon. "moii" Niko huudahtaa ja halaa minua. Virnistän Nikolle. Hän katsoo minua kysyvästi. Nostan käteni Nikon naaman eteen. "Y/N MITÄ HELVETTIÄ" Niko huutaa suu ammollaan. Hän hyökkää halaamaan minua. Niko irtautuu halista ja pyyhkii silmiään. Otan Nikon käsistä kiinni. "älä itke Nikooo" sanon ja alan itsekkin herkistyä. "Siis kosiko Joonas?" Niko kysyy edelleen silmät kosteana. Nyökkään Nikolle. "Ei vittu, meet naimisiin mun parhaan kaverin kaa!" Niko sanoo ja pyyhkäisee taas silmiään.
Minä ja Niko isutaan sohvalla odotellen Joonasta. Hänen pitäisi tulla kohta. Esittelin Nikolle hääpaikkoja, pukuvaihtoehtoja yms, hän oli aivan innoissaan. Kuulemme yhtäkkiä kun joku koputtaa oveen. Niko juoksee avaamaan. "Moi" Joonas sanoo kun Niko avasi oven. Näen miten Niko hyökkää halaamaan Joonasta. "Oon ihan vitun ilonen teijän puolestaa!" Niko huudahtaa. "Kiitti bro" Joonas vastaa iloisesti. Niko ja Joonas istyahtavat viereeni sohvalle.
Joonaksen pov:
Mä veikkaan et on aika kertoo muillekki bändiläisille. Nikokin tietää jo. "Hei pyydetääks loputki tänne? Voidaan kerto sit niillekki?" Ehdotan. Y/n ja Niko suostuivat. Niko laittoi ryhmään viestiä ja kaikki sanoivat lähtevänsä pian.
Ei kulunut kuin 15 minuuttia niin Joel liittyi seuraamme ja toi ystävänsä Vilman mukanaan. Joel ilmoitti että illemmalla on bileet, Joelilla. Joonas, minä ja Niko olimme siitä innoissamme. Pian paikalle tuli myös Olli ja Aleksi. Ja vielä hetki myöhemmin Tommikin liittyi seuraan. Nyt olisi aika kertoa. "Y/n, nyt" Kuiskaan hänelle. Y/n yskäisee pienesti, jotta kaikki hiljenisivät. "Mulla ja Joonaksella on uutisia.." Y/n aloittaa. Kaikki katselevat toisiaan ihmeissään.
Y/n:in pov:
Nostan käteni, niin että kaikki näkevät sormuksen. "omgggggg" Aleksi huutaa. Joel juoksee halaamaan Joonasta ja minua. Kaikki ovat innoissaan. Kaikki paitsi Vilma. Vilmalla on yllään maailman feikein hymy. Muut käyvät onnittelemassa minua ja Joonasta, vilma vain seisoo ja hörppii bisseä "hymyillen".
————————————————————————————-Ohhoh, draamaa.
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️