10. AINIIN EI HELVETTI

215 7 0
                                    

Joonaksen pov:
Heitin Y/n:in sängylle. Tuo pikku demoni alkoi ottaa paitaani pois. Otin hänen paitansa pois. Pian olimme jo molemmat ilman vaatteita.
Kyllä te tiedätte mitä tein seuraavaksi. Y/n on ihana! Ja näin meidän kesken...mahtava sängyssä. 2 tunnin session jälkeen makasimme vierekkäin sängyllä. "Wow" Sanon.
"Joonas" Y/n sanoo. "Mitäs" Vastaan hänelle.
"Mä rakastan sua" Y/n sanoo minulle. "Y/n, niin mäki sua, ja paljon" Sanon tuolle ihanuudelle ja suutelen häntä. Oli jo myöhä.
Silmäni painuivat kiinni.

Herään aamulla pieneen kolinaan. Näen Y/n:in penkomassa vaatekaappiani. "Y/NNN" Huudan nauraen hänelle. Y/n nappaa äkkiä jotain vaatekaapista ja juoksee vessaan piiloon.
"Kuules nuori neiti" Huudan Y/n:ille leikkimielisesti. Juoksen vessan ovelle ja avaan oven. Näen Y/n:in minun huppari päällään ja minun verkkarit jalassaan. "Aina yhtä söpöä" Sanon. "Voi Joonas s-" Y/n aloittaa. Suutelen häntä ja painan hänet seinään. "Joonas ei me nyt voida" Y/n sanoo ja naurahtaa. "Meijän pitää lähtee studiolle" Y/n sanoo ja Naurahtaa taas. "No voi nyt VITTU" Sanon nauraen ja suutelen Y/n:iä vielä kerran. Siirrymme tekemään aamupalaa.

Y/n:in pov:
Otin voin, juuston ja kinkun jääkaapista ja aloin tekemään meille leipiä. Yhtäkkiä joonas halaa minua takaapäin. "Joonaaass" Sanon nauraen. "Tää on kivaa" Joonas vastaa ja anta mulle pusun poskelle. Söimme ja puimme takit päälle. Suuntasimme kohti Joonaksen autoa ja lähdimme studiolle. "Joonasss voiks taas olla mun kaa siel treeneis, ahdistaa vielki vähän se Olli juttu, vaik tiiänki nyt et se ei tykkää must"
Sanon Joonakselle. "Joo tietty voin!" Joonas vastaa. Pääsemme studiolle. Siellä on jo kaikki muut. "Moro" Joonas huutaa muille. "Vihdoin teki tulitte!" Tommi huudahtaa. "Muuten se tuleva keikka on peruttu, koronan takii taas"
Joel ilmoittaa. "Äh voiku päästäis pian vetää keikka!" Olli sanoo. "No jep!" Aleksi sanoo.
"Mietin et jos tänää treenattais we are no saintsii?" Joel kysyy. "Joo käy!" Joonas huudahtaa. "Haluuks kokeilla soittaa mun tilal?" Joonas kuiskaa minulle. "Oikeesti, se ois mahtavaa!" Kuiskaan hänelle takaisin. Pojat ottavat omat soittimet ja spotit. "Hei onks ok jos Y/n soittaa mun puolest?" Joonas kysyy hymyillen muilta jätkiltä. "Mitäh? Osaaks sä soittaa kitaraa??" Joel kysyy ihmeissään.
"No joo....oon opetellu ite vähän ja Joonas on kans opettanu" Vastaan. "Kiva! Tuu vaa!" Niko sanoo. Menen Joonaksen paikalle. Aloitan soittamaan, samoin kuin Tommi, Aleksi ja Olli.
Kuluu hetki ja Niko ja Joel alkavat laulaa.

"Saints go marching in, yeah" laulu loppui.
"Y/n mitä vittua! Oot loistava" Aleksi huudahtaa. "No kiitos..." sanon ja punastun. Joonas juoksee halaamaan minua. "Äähh oon ylpee!" Joonas sanoo. "En ees tienny et osaat soittaa" Tommikin sanoo. "Ja viel noin hyvin!" Joel jatkaa. "No älkääs ny, soittakaa te nyt jotai ni mä katon" Sanon ja punastun taas. Pojat soittavat paljon biisejä ja hiovat koreografiota tuleville keikoille. On kulunut jo 2 tuntia. Pojilla on tauko. "Mietin et jos lähettäis pian käymää siel poliisi asemal" Olli sanoo ja katsoo minua ja Joonasta. "Joo, saatais tää ainaki sit hoidettuu" Joonas sanoo. "Joo...Saku pitää saada telkien taakse" Sanon. "No lähetääks" Joonas kysyy. "Jup" Vastaan ja nousen ylös. Yhtäkkiä tunnen jotain. Juoksen vessaan ja olksennan. "No tää tästä vielä puuttukin" Sanon. "Y/n ooks okei?" Joonas kysyy. "En oikeestaan" Sanon ja hymyilen vähän. Ja sitten oksennan taas. Ugh. "Jos te vaan meette sinne poliisi asemalle, mä jään ehkä tänne" Ehdotan. Se oli ihan ok muille. Joonas ja Olli lähtivät poliisiasemalle ja muut jätkät lähtivät samalla.
Halailin siinä pönttöä ainakin puoli tuntia. Vihdoin. Hieman hyvä olo. Päätän että menen istumaan sohvalle. Hetkeen ei ollut enään huono olo joten päätin kävellä Joonakselle. Noh hetken siellä hengailin kunnes TAAS. Takaisin vessaan. Noh taas tuli hetkeksi hyvä olo ja päätän että katson sitten instaa. Huomaan että minun ja Joonaksen kuvaan on tullut paljon iloisia kommentteja. Kuten "cc"
"Uuu joonaksella on muija" "söpöää" "aww"
On ihanaa nähdä kuinka hyvin kaikki fanit ottivat tämän. Menen pelaamaan jotain random pelia hetkeksi. Ugh, mainos. "Miksi mulle tulee joku mainos Lidlin appelsiineista" sanon ääneen. Pelaan taas hetken. "TAAS MAINOS" "ei mua kiinnosta mitkään vauvan vaipat...wait....vauva" Sanon taas ääneen. Ei vittu....onko mahdollista että oon raskaana. Katson kalenterista.....ei vittu, mun kuukautiset on myöhässä!! Onkohan Joonas valmis isäks??? Tai mä äidiks???? AINIIN EI HELVETTI! SEHÄN VOI MYÖS OLLA OLLIN!!! Ei helvetti!

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now